در روز ۲۹ مارس مراسم بزرگداشتی در سالن زیبای کی میک سنتر در منطقه وست ونکوور استان بریتیش کلمبیا، برای بازیگر ارزنده سینمای ایران، فاطمه معتمدآریا برگزار شد.
به گزارش سینماسینما ،این مراسم به همت دانشجویان ایرانی دانشگاه بریتیش کلمبیا و با حمایت مالی و معنوی افراد و سازمانهایی مانند شرکت تولید و پخش فیلم پاسیفیک یونایتد پروداکشنز و مرکز فرهنگی فونیکس برگزار شد. در شروع برنامه یک گروه از بومیان آمریکایشمالی پس از اجرای یک مراسم سنتی یک یادبود هنری سمبلیک به فاطمه معتمدآریا تقدیم کردند. پس از آن تقدیرنامه و هدایایی از طرف بخش مطالعات آسیایی دانشگاه بریتیش کلمبیا به فاطمه معتمدآریا تقدیم شد. پس از نمایش فیلم کوتاهی درباره این بازیگر محبوب، دکتر امیرهوشنگ هاشمی، مدیرمسئول شرکت پاسیفیک یونایتد که از یاران دیرین زندهیاد علی معلم و عضو هیئت داوران جشن سینمایی حافظ است، ضمن سخنانی با اشاره به درگذشت نابهنگام علی معلم و پس از تقدیر از حضور فیلمبردار بزرگ سینمای ایران، آقای فرهاد صبا، در بین حاضران، به سوابق هنری و افتخارات فاطمه معتمدآریا در سطح ملی و بینالمللی اشاره کرد و به او خیرمقدم گفت. پس از نمایش فیلم «آباجان»، ساخته هاتف علیمردانی و اجرای موسیقی زنده از سوی تایماز صبا، جلسه پرسشوپاسخ با حضور خانم معتمدآریا، آقای دکتر هاشمی و سرکار خانم نسرین عسگری از دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار شد و پس از آن، این شب بهیادماندنی با گرفتنعکس یادگاری تمام حاضران در سالن با نظم و ترتیبی مثالزدنی به پایان رسید.
منبع :شرق
برچسبها: دانشگاه بریتیش کلمبیا, فاطمه معتمدآریا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چشیدن طعم نابرابری/ نگاهی به فیلم «عامهپسند»
- «عامه پسند» اکران آنلاین میشود
- «تهران سیمین»؛ داستانِ تهرانی که فاطمه معتمدآریا تجربه کرده است!
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- اظهارات معتمدآریا درباره اهانتهای بیسابقه به سینماگران و مشکل مالیاتی
- در دیار خود غریب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- ققنوسی که از خاکستر برنخاست/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- فاطمه معتمدآریا با «بچه» روی صحنه میرود
- با انتخاب کامل بازیگران و عوامل، فیلمبرداری «شوماه» در شهرک دفاع مقدس آغاز شد
- اجرای «بانوی محبوب من» گلاب آدینه با حضور فاطمه معتمدآریا آغاز شد
- چهار جایزه اصلی جشنواره سانفرانسیسکو برای «بنفشه آفریقایی»
- پروانه نمایش «روزی روزگاری آبادان» صادر شد
- «مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک
- «انبار» در ترکیه به رقابت میپردازد
- «بنفشه آفریقایی» به جشنواره آتلانتا رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





