مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» تا ۱۲ بهمن تمدید شد.
به گزارش سینماسینما، به دلیل استقبال و درخواست هنرمندان مهلت ارسال آثار در هر ۲ بخش فیلم و عکس دومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» که پیش از این ۲۵ آذرماه تعیین شده بود، تا ۱۲ بهمن ماه ۹۸ تمدید شد.
ثبتنام در سایت جشنواره و با توجه به قوانین و مقررات درج شده در فراخوان امکانپذیر است و علاقهمندان به حضور در این جشنواره برای اطلاع از مفاد فراخوان و تکمیل فرم ثبت نام میتوانند به وبسایت این جشنواره مراجعه کنند.
برای شرکتکنندگان بخش فیلم ارسال ۲ نسخه DVD فیلم همراه با فرم تکمیلشده ثبتنام به نشانی دبیرخانه جشنواره الزامی است و شرکتکنندگان بخش عکس پس از تکمیل فرم جشنواره و دریافت کد میتوانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.
جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» به همت موسسه فرهنگی و هنری نیلافرهنگ و به منظور ارج نهادن به جایگاه والای مادر و با هدف توجه به تحول و تعالی انسانی و جامعه در اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد و فاطمه گودرزی برای دومین بار دبیری این جشنواره را بر عهده دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان منتشر شد؛ برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر ۴۳ در چهار بخش رقابتی
- انتشار فراخوان نخستین جشنواره نمای باران
- تمدید مهلت ارسال اثر به هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- فراخوان چهلوسومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منتشر شد
- انتشار فراخوان بخش ملی چهل و سومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر
- فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد
- انتشار فراخوان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان
- دبیرخانه جشنواره ملی رسانههای ایران آغاز به کار کرد؛ فردا خبریست!
- فراخوان چهل و دومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر منتشر شد
- فراخوان نخستین جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» منتشر شد
- فراخوان هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد
- انتشار فراخوان بیست و دومین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر
- پایان فیلمبرداری یک سریال کرونایی/ «ابر میبارد» به تدوین رسید
- سریال «ایلدا» به زودی روی آنتن میرود
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی برگزار شد/ گرجستانی در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





