تهیهکننده فیلم «تومان» خبر داد که هنوز پروانه نمایش این فیلم صادر نشده است.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «تومان» به تهیهکنندگی سعید سعدی و کارگردانی مرتضی فرشباف در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و مرتضی فرشباف اردیبهشت ماه در گفتگویی اعلام کرده بود که به زودی «تومان» را اکران آنلاین میکند اما پس از گذشته دو ماه خبری از اکران این فیلم به صورت آنلاین در دسترس نیست به همین منظور سراغ آن را از سعید سعدی تهیهکننده فیلم گرفتیم که وی درباره سرنوشت اکران فیلم گفت: ما قرارداد برای اکران آنلاین بسته و همه کارها را انجام داده ایم منتها پروانه نمایش هنوز صادر نشده است.
وی درباره تاخیر در دریافت پروانه نمایش توضیح داد: از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکال هایی به فیلم وارد شده و ما در حال تلاش و رایزنی هستیم تا هر چه سریعتر بتوانیم پروانه نمایش را دریافت کنیم.
این تهیهکننده در پایان تاکید کرد: هدف ما این است که «تومان» دیده شود حال چه به صورت آنلاین در پلتفرمها باشد یا سالنهای سینمایی و اکران عمومی. در نهایت تصمیم ما برای اکران منوط به اخذ پروانه نمایش است.
«تومان» را مرتضی فرشباف به رشته تحریر درآورده و کارگردانی کرده است و از بازیگران این فیلم میتوان به میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت اشاره کرد.
در خلاصه داستان «تومان» آمده است: این فیلم درباره جاهطلبی نسل جوانان برای پیدا کردن راهی است تا بتوانند میانبر بزنند و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند به همین دلیل دست به قمار میزنند تا در یک مدت زمان کوتاهتری بتوانند طبقه اجتماعی خود را تغییر دهند و از طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- ۲ نفر از عوامل سریال «رویای نیمه شب» غرق شدند
- اعترافهای سینمایی رضا میرکریمی به شهرام مکری و مرتضی فرشباف
- سینمای ایران؛ دگرگونی یا ویرانی؟/ جیرانی، عسگرپور، کثیریان و فرشباف از آینده فیلمسازی میگویند
- پوستر «گلهای باوارده» رونمایی شد/ روایتی متفاوت از جنگ
- اختصاصی سینماسینما/ گفتگوی تصویری محمد حقیقت با مرتضی فرشباف درباره فیلم سینمایی «سهراب شهیدثالث»
- اعلام نامزدهای بخش بهترین کارگردانی در جشن کارگردانان
- در دل ماجرای تاریخ /شهرام مکری و مرتضی فرشباف از «جنایت بی دقت» می گویند
- مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو اعلام کرد/ فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته میشود
- «تومان»؛ جاهطلبانه و تجربهگرا
- مرتضی فرشباف : سینمای ایران در موج پسافرهادی امکان تجربههای نو را از خودش گرفت
- سینما دارها فکر می کنند که فیلمها بر مبنای «کله» کار میکنند
- ۱۰ فیلم تا ابتدای دی ماه اکران میشوند
- سعید سعدی: فیلمم را آتش میزنم اما به پلتفرم نمیدهم!
- اعلام اسامی فیلمهای بلند ایرانی راهیافته به جشنواره جهانی فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





