آرام جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی با اشاره به نامه ۳۰ بازیگر زن به معاون سیما درباره فساد در سینما، گفت: امروز خدمت آقای پورمحمدی و همکارانشان بودیم. با ما خیلی خوب برخورد شد. آقای پورمحمدی خوشدلانه و مهربان ما را پذیرفتند. اشکالات نامه را هم به ما گفتند.
جعفری تصریح کرد: این نامه از ۶ ماه پیش، بین من و چند نفر دیگر از دوستان ایدهاش مطرح شد. چون عید شد و بعدش به نتیجه نرسیدیم، امروز فرصتی شد که در این خصوص با معاونت سیما دیدار کنیم.این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مهاجرت برخی بازیگران به شبکههای ماهوارهای فارسی زبان، گفت: من نمیتوانم بگویم فقط به دلیل بیکاری و بی پولی بوده است. الان چند سال است که تعداد سریال های صدا و سیما کم شده است. الان در سال فقط ۴، ۵ تا سریال ساخته می شود.
جعفری ادامه داد: به هر حال شغل ما هم همین است و همه دارند این سختی ها را تحمل میکنند. دلیلی ندارد به خاطر بیکاری از ایران برویم و جای دیگری به بازیگری ادامه بدهیم. من و خیلی از همکاران دیگرم بر این باوریم که در کشور خودمان بمانیم و در مملکت خودمان کار کنیم.
بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» و «معمای شاه» افزود: بازیگران ما شناخته شدهاند. شبکههای خارجی فارسی زبان هم مخاطبان داخلی دارند. برای همین سعی میکنند با استفاده از بازیگران ایرانی فیلمهایشان را پرمخاطب کنند، ولی بیفایده است.
آرام جعفری در پایان گفت: متأسفانه برخی از بازیگران ما که به خارج از کشور رفتهاند، کشف حجاب کردهاند. من واقعاً دلیلش را نمیدانم، اما قطعاً خود من و خیلی از همکارانم، حاضر نیستیم چنین کاری را بکنیم.
منبع : میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





