خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم» توضیحات داد.
به گزارش سینماسینما، پیرو نشست رسانهای هیاتمدیره خانه سینما و با توجه به اینکه بعضاً گزارشات منتشر شده در مورد پیگیریهای خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به صورت مختصر منعکس شده، ارائه توضیحاتی زیر ضروری است:«برابر آنچه که توسط اعضای هیئت مدیره در این نشست مطرح شد، خانه سینما وظیفه دارد از سازندگان هر فیلمی که به صورت قاچاق به بازار راه پیدا می کند، حمایت کند.
در این نشست رئیس هیئت مدیره خانه سینما تصریح کردند که پس از اقداماتی که در مورد قاچاق فیلم «گشت۲» از طریق فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و پلیس فتا صورت گرفت، برای فیلم «عصبانی نیستم» هم اقدام شد و خانه سینما در اسرع وقت این مسئله را به ناجا منعکس کرد و ناجا خواستار نامه شکایت شد.
علی قائم مقامی هم اظهار داشت:”شکایت مطرح شده از سوی آقای درمیشیان توسط خانه سینما به نیروی انتظامی ارسال تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد و هم اکنون موضوع در حال پیگیری است. این مسئله را من شخصاً همان زمان به آقای درمیشیان اعلام کردم و ایشان گفتند ظرف یکی دو روز آینده پیگیری میکنم. تاکید میکنم برابر توافق صورت گرفته با فرمانده محترم انتطامی تهران بزرگ در خصوص مبارزه با قاچاق احتمالی فیلم، خانه سینما به عنوان جامعه اصناف سینمای ایران در ابتدا اعلام شکایت میکند و پیگیریهای بعدی به عهده شخص شاکی و مالک فیلم است”.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «شاه نقش» تابستان اکران میشود
- گفتوگو با علیرضا تابش درباره سیر تاریخی ساخت فیلم سیاسی در سینمای ایران/ «زمان» یک فیلم اجتماعی را سیاسی میکند
- سینما در ذات خود معترض است/ بررسی تاریخچه «سینمای اعتراضی» در ایران در گفتوگو با احمد طالبینژاد
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- علی قائممقامی رییس انجمن مدیران تولید سینما شد
- انگار این همهی جهنمی باشد که در دلِ این دنیای بیرحم به قاب درآمده/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- سیلی سرخ/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- در دیار خود غریب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- ققنوسی که از خاکستر برنخاست/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- توضیحات داریوش مهرجویی دربارهی ویدیوی دوم و ماجراهای نمایش فیلم «لامینور»
- چرا پروانه نمایش «لامینور» را تمدید نمیکنید؟/ یادداشت علیرضا داودنژاد
- «مجبوریم» بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول شد
- ویدئویی از داریوش مهرجویی در سالروز تولدش
- به یادماندنی و معترضترین دانشجویان سینمای ایران/ از نیمه پنهان تا اعتراض و قصه ها
- «مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





