🔸بهناز جعفری، بازیگر سریال «زیر پای مادر» در پایان نشست خبری این فیلم خطاب به خبرنگاران با توهینی فراوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دیالوگهای سعید نعمتاله شبیه به فیلمهای مسعود کیمیایی است، گفت:
🔹متاسفانه هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد! یعنی همه شما افرادی هستید که پیش پا افتادهترین سوالها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یک سال زحمت کشیدیم و این سریال را ساختیم ندارید و یک سری سوال کسالتآور دارید!
🔹من فکر میکنم این موضوع به دلیل بیسواد و عدم شناخت منتقدان ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشستهاند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدمهایی مثل «فراستی» هستند!
🔹او در ادامه توهینهایش در پاسخ به خبرنگاری که چند سوال تکنیکی از او پرسیده بود، گفت: نقد و بررسی یعنی چی؟ آقای خمار! خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یک چیزی انداختی بالا!
🔹در ادامه خبرنگاران سایر رسانهها به لحن و صحبتهای جعفری اعتراض کردند، اما او باز هم ادامه داد: فقط بلدید بگویید به ما بیاحترامی میکنید! این از بیسوادی شماست. شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همهتان صرفا یک کارمند هستید که برای کارتان اینجا آمدید!
🔹خبرنگاری گفت: اگر همین بچههای رسانه نبودند، شما الان بهناز جعفری نبودید! که این بازیگر گفت: میخواهم نباشند! حتما من به واسطه شماها شدم بهناز جعفری! شما روزنامهنگاران فقط بلدید اعتراضهای بیاساس کنید./فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کامبیز دیرباز: بازی در تلویزیون خطرناکتر از سینماست
- واکنش کامبیز دیرباز به انتقادات مخاطبان درباره پایان سریال «زیر پای مادر»
- واکنش حسین انتظامی به توهین اخیر به خبرنگاران و حواشی نشست خبری یک سریال
- انتقاد روزنامه جوان از کپیکاری یک سریال رمضانی از روی دست مسعود کیمیایی
- دفاع کارگردان «زیر پای مادر» از شخصیتهای سریالش
- تردید در سندیت حدیثی که در سریال «زیر پای مادر» نشان داده میشود
- توضیحات مهدی سلطانی درباره فصل دوم «شهرزاد» و حضور در سریال ماه رمضان
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده





