تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17721

جابر قاسمعلی جابر قاسمعلی، منتقد سینما و فیلمنامه نویس بعد از حواشی که در برنامه هفت پیش آمد و ابقا مجدد اصغر پور محمدی برای ریاست شبکه سوم سیما، معتقد است که او با سینما بیگانه نیست و شاید با حضور مجد این مدیر، بساط هتاکی برچیده شود.  

این فیلمنامه نویس در گفتگو با سینماسینما درباره انتصاب دوباره پورمحمدی گفت: به نظرم با انتصاب مجدد آقای پورمحمدی به مدیریت شبکه سه، این گمانه که دست اندرکاران برنامه هفت در کار خود ابقا شوند، البته محتمل است اما این که سناریوی ادبیاتِ هتاکی و توهین همچنان  ادامه پیدا کند، به نظرم  اتفاق نخواهد افتاد .

وی ادامه داد: من آقای پورمحمدی را از نزدیک می‌شناسم و با ایشان (دوره ای که مدیریت شبکه پنج و سه سیما را بر عهده داشتند) کار کرده ام. به نظرم آقای پورمحمدی به غیر از این که مدیری فهمیده و شجاع است ، انسانی صمیمی ، محترم و با نزاکت نیز هست. همین روحیه موجب خواهد شد که ایشان از هر گونه توهین به اهالی سینما در برنامه های تولیدی شبکه تحت امرش ممانعت ورزد.

فیلمنامه نویس«تلفن همراه رییس جمهور» با اشاره به شناخت پور محمدی نسبت به سینما، عنوان کرد:  آقای پورمحمدی با اهالی سینما بیگانه نیست. گذشته از آن که بسیاری از اهالی سینما در تلویزیون نیز فعالند، ایشان با بسیاری از همکاران سینمایی روابطی دوستانه و از نزدیک با آنها مراوده دارند. به یاد داشته باشیم اواخر دوره ی مدیریت اسبق سیما، زمانی که ایشان توسط آقای دارابی از مدیریت شبکه سوم برکنار شدند، بسیاری از دوستان سینمایی در مراسم تودیع آقای پورمحمدی حضور داشتند و درباره شیوه و ویژگی مدیریت ایشان سخنرانی کردند. در مجموع خیال می‌کنم با حضور آقای پورمحمدی در جایگاه مدیریت شبکه سوم ، بساط توهین، افترا، فحاشی و ادبیاتی که در شان سینمای فرهیخته و افتخار آفرین ایران نیست، برچیده شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها