تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62664

رضا کیانیانهمزمان با عرضه عمومی قسمت هشتم سریال «شهرزاد»، رضا کیانیان از مخاطبان خواست نقش شاپور را تحلیل کرده و جایزه بگیرند.

به گزارش سینماسینما، هشتمین قسمت از فصل دوم این سریال، شب گذشته (۲۲ مرداد ماه) با حضور رضا کیانیان و هومن برق‌نورد در پردیس سینمایی کورش در سالن شماره یک و دو به نمایش درآمد.

این نمایش که به نوعی رونمایی از قسمت جدید بود با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان مواجه شد.

رضا کیانیان و هومن برق نورد از یک ساعت پیش از شروع سانس اول در طبقه پنجم پردیس سینمایی کورش حضور داشتند و با علاقه‌مندان به سریال «شهرزاد» که برای تماشای قسمت هشتم این مجموعه بلیت تهیه کرده بودند، با یک شاخه گل عکس یادگاری گرفتند.

در ادامه و در آغاز مراسم رونمایی، کیانیان با حضور روی صحنه از اینکه در کنار مردم قسمت هشتم سریال «شهرزاد» را می‌بیند، ابراز خوشحالی کرد و گفت: «امیدوارم امشب در کنار شما شب خوبی باشد و این قسمت از «شهرزاد» را هم مثل قسمت‌های پیشین دوست داشته باشید.»

کیانیان نیز در ادامه اضافه کرد: «سال‌ها پیش فکر می‌کردم نسل بازیگران از بین می‌رود، زیرا در همه جای دنیا بازیگران خوب در گروه‌های تئاتر پرورش می‌یابند. اوایل انقلاب گروه‌های تئاتر از هم پاشیدند و بازیگران پرورش‌یافته کمتری داشتیم. پس از آن در دوران آقای خاتمی، اتفاقی که خیلی مبارک بود و رخ داد این بود که دوباره گروه‌های تئاتر شکل گرفتند، رشد کردند و از دل آن گروه‌های تئاتر، بازیگران بسیار خوبی بیرون آمدند که ماندگار خواهند بود؛ یکی از آنها هومن برق‌نورد است که در تئاتر، سینما و تلویزیون همیشه دلنشین بوده است.»

او افزود: «البته بخشی از این محبوبیت و موفقیت به خدا و بخشی از آن به کوشش خودش مربوط است.»

کیانیان در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به سوالاتی که درباره شیوه بازی او می‌شود، گفت: «بارها از مردم شنیده‌ام که چرا برخی از صحنه‌ها را خیلی نمایشی و برخی از صحنه‌ها را به شدت درونی و حسی و به قول معروف خیلی زیرپوستی بازی می‌کنم که این امر این نشان از توجه آنها به نقش دارد.»

او در ادامه، با بیان اینکه تاکنون پنج کتاب درباره بازیگری نوشته است، گفت: «در حال حاضر ۶۶ سال سن دارم، پس کارم را بلدم و در نتیجه می‌دانم که چکار می‌کنم. آقای حسن فتحی هم کارگردان بسیار خوب و درجه یکی است و او هم این موارد را به خوبی می‌داند.»

بازیگر نقش شاپور در سریال شهرزاد افزود: «می‌خواهم یک مسابقه بگذارم. سه جایزه هم برای آن در نظر گرفته ام؛ یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و دو کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی؛ هر فردی بتواند بگوید که چرا شخصیت شاپور در صحنه‌های مختلف تغییر می‌کند، چرا برای برخی افراد فیلم بازی می‌کند اما برای برخی دیگر فیلم بازی نمی‌کند، چرا رابطه‌اش با همسرش به این صورت است، در حالی که می‌داند همسرش او را دوست ندارد، جایزه می‌گیرد.»

او ادامه داد: «دلیل تمام رفتارهای شاپور در فصل سوم سریال مشخص خواهد شد؛ بنابراین تا پایان فصل دوم «شهرزاد» اگر بتوانید این موارد را توضیح دهید و با اشاره به صحنه‌های سریال مثال بیاورید و دلیل رفتارهای شاپور را در آن صحنه‌ها بیان کنید و پاسخ‌های خود را برای سایت شهرزاد ارسال کنید، بهترین نوشته‌ها این جوایز را دریافت خواهند کرد. می‌دانم که آقای امامی تهیه‌کننده سریال هم جوایزی را اضافه خواهند کرد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها