تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33036

مشکل گیتیجدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در حالی اعلام شد که برخی از آن‌ها با توجه به تعطیلی‌های اخیر و سردی هوا، افزایش فروش حدود ۲۰۰ میلیونی داشتند.به گزارش سینماسینما، حبیب اسماعیلی، مدیر پخش موسسه رسانه فیلمساران که به تازگی فیلم «مشکل گیتی» را با بازی حمید فرخ‌نژاد و رویا نونهالی روی پرده برده است،  گفت: فیلم «مشکل گیتی» که نمایش آن از سوم آذر ماه آغاز شده، در دو روز اول اکران خود به فروش حدود ۴۰ میلیون تومان دست یافت.

وی افزود: این فیلم در تهران ۲۰ سالن سینمایی در اختیار دارد و اکران آن در شهرستان‌ها هم پس از ماه صفر شروع می‌شود.

همچنین علی سرتیپی، مدیر موسسه فیلمیران آخرین آمار فروش فیلم‌ «فروشنده» را که در ۹ سینمای تهران به صورت تک سانس اکران می‌شود، ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

او گفت: این فیلم در سینما کورش با سانس‌های کامل اکران می‌شود و در ۱۵ سینمای شهرستان نیز بر پرده است.

سرتیپی با اشاره به اینکه فیلم «متولد ۶۵» مجید توکلی در ۳۳ سالن سینمایی اکران می‌شود، فروش آن را ۸۲۰ میلیون تومان در کل کشور اعلام کرد.

به گفته‌ی وی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان هم با در اختیار داشتن ۴۰ سالن سینمایی به فروش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در ۲۰ سالن کشور ۴۶۵ میلیون تومان فروش داشته است.

احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم نیز درباره‌ی آخرین رقم فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» فت: این فیلم در تهران ۱۵ سالن در اختیار دارد و تاکنون یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان فروخته است.

او با اشاره به ۲۸ سالن سینمایی که این فیلم را در شهرستان‌ها اکران می‌کنند، و فروش ۸۹۰ میلیونی آن بیان کرد:‌ جمع کل فروش «خشکسالی و دروغ» در کشور به دو میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان رسیده است.

فیاض هوشیار پارسیان  ـ مدیر دفتر پخش مؤسسه سیمای مهر ـ نیز آخرین آمار فروش فیلم «سیانور» بهروز شعیبی را دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گفته‌ی وی این فیلم در تهران با ۱۹ سالن تا شب گذشته (چهارم آذرماه) یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون و در شهرستان‌ها با در اختیار داشتن بیش از ۵۵ سالن ۷۷۸ میلیون تومان فروش داشته است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها