تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37227

مشکل گیتی«مشکل گیتی» که به دلیل پخش تبلیغاتش در شبکه ماهواره‌ای با دستور دادستانی توقیف شده بود، به لیست اکران سینماها بازگشت.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی مشکل گیتی آخرین ساخته بهرام کاظمی که چند روز پیش به علت پخش تیزر از ماهواره توقیف و از ادامه اکران باز ماند، رفع توقیف شد.

این فیلم که به دلیل پخش تبلیغاتش در شبکه ماهواره‌ای با دستور دادستانی توقیف شده بود؛ به لیست اکران سینماها بازگشت.

در این‌باره بهرام کاظمی کارگردان فیلم گفت: پس از توقیف و تشکیل پرونده ثابت شد که ما تیزری به ماهواره نداده‌ایم. از طرفی همه صنوف از «مشکل گیتی» حمایت کردند که بسیار موثر بود و از فردا به سرگروهی خودمان جهت اکران عمومی باز خواهیم گشت.

«مشکل گیتی» ششمین تجربه سینمایی بهرام کاظمی در مقام کارگردانی است و ساخت فیلم‌هایی چون «پادزهر»، «هدف»، «از صمیم قلب»، «عروس فراری»، «شبی در تهران» را در کارنامه خود دارد.

«مشکل گیتی» درباره زوج جوانی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فروپاشی زندگی مشترک‌شان هستند. توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است.

در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد،‌ رویا نونهالی، یکتا ناصر،‌ امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، امید روحانی و پانته‌آ مهدی‌نیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها