تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85758
مدیر خبرگزاری صداوسیما درباره‌ وضعیت سلامت تصویربردار صداوسیما در فرانسه که شب گذشته بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، اظهار کرد، «بیش از موضوعات حقوقی و قانونی، سلامت او برایمان اهمیت دارد که هم‌اکنون نیز در حال درمان است.»

به گزارش سینماسینما، حسن عابدینی درباره وضعیت سلامت رامین توحیدیان که شب گذشته (۱۱ اردیبهشت ماه) که هنگام پوشش خبری تظاهرات ضددولتی در پاریس به ضرب گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش فرانسه از ناحیه سر به شدت مجروح و به دلیل خونریزی شدید مغزی به بیمارستان اوربیتال پاریس منتقل شده بود، گفت: وضع سلامتی او هم‌اکنون در حال پیگیری است و امیدواریم هر چه زودتر از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون بیاید و روند بهبود را طی کند.

او افزود: بر اساس شنیده‌ها میزان برخورد با تظاهرات شب گذشته پاریس بسیار شدید بوده است. پس از برخورد شلیک گاز اشک‌آور به خبرنگاران حال آقای شهسوار حسینی (خبرنگار صداوسیما) مساعد است، اما آقای رامین توحیدیان همچنان در بیمارستان بستری هستند. همچنین آقای طاهری، کاردار جمهوری اسلامی در پاریس از آقای توحیدیان عیادت کردند. امیدواریم هرچه زودتر حال تصویربردار و خبرنگار صداوسیما بهبود پیدا کنند.

مدیر خبرگزاری صداوسیما همچنین درباره پیگیری قانونی و حقوقی آسیب‌دیدگی خبرنگاران این سازمان در فرانسه، گفت: حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، اما در حال حاضر سلامتی تصویربردارمان ازهمه چیز برایمان مهمتر است.

به گزارش ایسنا، گروه خبری صداوسیما که سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) برای پوشش تظاهرات روز کارگر و در اصل تظاهرات علیه سیاست‌های ماکرون از میدان باستی به سمت میدان ایتالی رفته بودند، در اثر حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه از تهیه تصویر و عکس از گروه خبری صداوسیما که در پی خشونت پلیس این کشور مجروح و در بیمارستان «اوربیتال» پاریس بستری شده‌اند، ممانعت می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها