فیلم کوتاه «تایلیور» در سی و یکمین دوره جشنواره «مدیا ویو» در کشور مجارستان به نمایش در میآید.
به گزارش سینماسینما، «تایلیور» اولین تجربه فیلمسازی اکبر روح است که پیش از این در بخش مسابقه جشنواره «هنر زنده است» به نمایش در آمده و تهیهکنندگی آن را علی محسنیپور بر عهده داشته است.
جشنواره مدیا ویو از جشنوارههای قدیمی کشور مجارستان به حساب می آید که به علت محدودیتهای کرونایی امسال از تاریخ ۲۷ آوریل تا ۹ ژوئن (۸ تا ۱۸ اردیبهشت) با حضور محدود تماشاگران برگزار میشود.
همچنین نمایش آثار پذیرفته شده در جشنواره به صورت آنلاین بر روی سایت جشنواره در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
پخش بینالمللی فیلم کوتاه «تایلیور» را علیرضا شاهرخی بر عهده دارد.
عوامل تولید فیلم: نویسنده و کارگردان : اکبر روح، تهیه کننده : علی محسنی پور، مشاور کارگردان: مهدی زمانپور کیاسری، طراح صحنه، فیلمبردار و تدوین : داوود رحمانی، صدابردار: پیام میرتبریزیان، صدا گذار: محمد حسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: خجسته خادمی، طراح لباس : ساناز باقری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ندا غفاری، منشی صحنه : اصغر روح، طراح پوستر فیلم : انسیه رزق دوست،پخش بین المللی فیلم : علیرضا شاهرخی
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برگزیدگان هجدهمین جشن تصویر سال ۲۷ اسفند معرفی میشوند
- رضا کیانیان مجری اختتامیه «هنر زنده است» شد
- «آوا» به دو جشنواره اروپایی و آمریکایی راه یافت
- مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر زنده است تمدید شد
- مخالفت کاهانی با نمایش فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا در جشنواره هنر زنده است
- نشست رسانهای جشنواره هنر زنده است برگزار شد/ جایی برای دیده شدن آنها که دیده نشدهاند
- داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند
- داوران بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند
- علی نصیریان رئیس هیئتداوران جشنواره «هنر زنده است» شد
- انتصاب مدیران جشنواره «هنر زنده است»
- باهدف حمایت از هنرمندان نسل جدید؛ جشنواره «هنر زنده است» برگزار میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





