بعد از یک پیروزی تاریخی برای دموکراتها در رقابت سنای ایالت جنوبی و جمهوریخواه آلاباما، هالیوودیها خوشحالی خود را به سرعت بروز دادند.
به گزارش سینماسینما، داگ جونز سیاستمدار دموکرات شب گذشته ۲۱ آذر ماه موفق به شکست دادن رقیب جمهوریخواه خود یعنی روی مور در رقابتی نزدیک برای ورود به مجلس سنا به عنوان نماینده آلاباما شد و بسیاری از بزرگترین ستارههای هالیوودی به رسانههای اجتماعی رفتند تا در کنار مردم این نتیجه را جشن بگیرند.
جسیکا چستین، کریس اوانز، کری واشنگتن، دبرا مسینگ، هلن هانت، جو بایدن و مگان مککین از جمله افرادی بودند که حمایت خود از این سناتور دموکرات را اعلام و از مردم آلاباما به خاطر رایشان تشکر کردند.
بایدن معاون اول سابق باراک اوباما در توییتر خود نوشت: شما مردی با وقار، جرات و شخصیت فوقالعاده را انتخاب کردهاید. مردی که برای آلاباماییهای طبقه کارگر و طبقه متوسط خواهد جنگید و در سنا کاری میکند که به او افتخار کنید.
رقابت بین جونز و مور بسیار نزدیک بود و اسوشیتدپرس خبر پیروزی جونز را با ۴۹.۶ درصد در مقابل ۴۸.۸ درصد مور در حالی اعلام کرد که ۹۰ درصد آرا شمرده شده بودند و به این ترتیب جونز به نخستین پیروزی یک دموکرات در رقابت انتخابات سنای این ایالت جنوبی در نزدیک به ربع قرن گذشته دست یافت حتی با وجود این که دونالد ترامپ به شدت از مور حمایت کرده بود.
این در حالی است که تا به حال ۹ زن مور را متهم به سوء رفتار جنسی در دهه ۱۹۷۰ کردهاند یعنی زمانی که آنها نوجوان بودند و او در دهه چهارم زندگیاش بود. یکی از زنان گفته آن موقع تنها ۱۴ سال داشته است.
بعد از پیروزی جونز، بیلی کریستال بازیگر معروف و مجری سابق جوایز اسکار در توییتر خود ترامپ را به چالش کشید و نوشت: رییسجمهور این بار میخواهی چه چیزی توییت کنی؟
ترامپ بعد از انتشار خبر پیروزی جونز نوشت: به داگ جونز به خاطر پیروزیاش که به سختی برای آن مبارزه کرد تبریک میگویم. رایهای از پیش نوشتهشده نقش بزرگی بازی کردند اما او بالاخره پیروز شد. مردم آلاباما عالی هستند و جمهوریخواهان به زودی شانسی دیگر برای به دست آوردن صندلی سنای این ایالت خواهند داشت. ماجرا هرگز به پایان نمیرسد!
کری واشنگتن بازیگر نوشت: آلاباما، میخواهم از تک تک شمایی که برای داگ جونز رای دادید تشکر کنم چون امروز برای اتحادی بهتر رای دادید. جایی که همه حایز اهمیت هستند. خدا پشت و پناهتان.
هلن هانت نوشت که اگر مور انتخاب میشد واقعا نمیدانست چه کار میکرد و جسیکا چستین هم از نقلقولی از مارگارت مید استفاده کرد که گفته بود «هرگز به آن گروه کوچک از شهروندان متفکر و متعهد شک نکن که میتوانند دنیا را تغییر دهند.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- واکنش سینماگران آمریکایی به حمله هواداران ترامپ به کنگره/ فاکس را تحریم کنید!
- واکنش چهرههای مشهور هالیوود به پیروزی جو بایدن/ ترامپ! تو اخراجی
- میشلین روکبرون، همسر شون کانری: او دیگر قادر به ابراز وجود نبود/ ناگفتههای خانواده کانری
- نسبت ترامپ و سینما/ سطحیسازی و مخاطب حداکثری
- اعتراض بازیگر «روز استقلال» به کاری که ترامپ با این فیلم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





