تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131608

آدام مک‌کی و جنیفر لارنس برای یک فیلم کمدی با نت‌فلیکس همکاری می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جنیفر لارنس در فیلم بعدی آدام مک کی با عنوان «به بالا نگاه نکن» که یک فیلم کمدی است و اواخر امسال در نت‌فلیکس در دسترس قرار می‌گیرد، همکاری می‌کند.

فیلمنامه این فیلم توسط مک‌کی نوشته شده و درباره دو ستاره‌شناس سطح پایین است که کشف می‌کنند یک شهاب سنگ غول‌آسا دارد به زمین نزدیک می‌شود. آنها در یک تور رسانه‌ای سعی می‌کنند به مردم هشدار دهند اما آن‌ها به راحتی حرفشان را باور نمی‌کنند.

مک‌کی گفته است از اینکه دوباره با لارنس همکاری می‌کند هیجان‌زده است و از استعداد وی که به قول مردم قرن هفدهم شبیه دینامیت است، تجلیل کرد. وی از نت‌فلیکس هم برای نوع نگاهش به این کمدی تشکر کرد.

انتظار می‌رود فیلمبردای رسمی در آوریل شروع شود. آخرین فیلم‌های لارنس «مادر» و «گنجشک سرخ» بود.

مک‌کی که آخرین فیلم‌هایش درام‌های اقتصادی و سیاسی «کمبود بزرگ» و «معاون» بوده اکنون دوباره به ژانر کمدی بازگشته است. وی با «معاون» هشت نامزدی اسکار را کسب کرد و با «کمبود بزرگ» جوایز اسکار، بفتا و انجمن فیلمنامه‌نویسان را برای فیلمنامه اقتباسی دریافت کرد.

لارنس ۴ بار نامزدی اسکار را کسب کرده و یک بار آن را برای بازی در «دفترچه امیدبخش» گرفته است. وی به تازگی بازی در فیلمی بی‌عنوان برای لیلا نوگه‌باور را انجام داده است. او از تهیه‌کنندگان این فیلم هم بوده است که تابستان ۲۰۱۹ فیلمبرداری شد. وی برای بازی در فیلم پائولو سورنتینو با عنوان «دختر مافیایی» نیز قرارداد دارد که پس از «به بالا نگاه نکن» در آن بازی خواهد کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها