تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 127909

مدیرعامل شرکت پخش «نمایش گستران» به‌عنوان پخش‌کننده فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت از نمایش قطعی این فیلم از چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش سینماسینما، امیرحسین حیدری مدیرعامل شرکت پخش نمایش گستران درباره به تعویق افتادن مجدد اکران فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت گفت: سرگروه این فیلم سینمایی، استقلال است و در حال حاضر در این گروه فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر در حال اکران است. این فیلم توانسته همچنان کف فروش خود را حفظ کند و به همین دلیل اکران آن همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ثبت قرارداد نمایش این فیلم تأکید کرد: از هفته آینده «جهان با من برقص» در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش نمایش گستران بیان کرد: متاسفانه زمان مناسب برای اکران این فیلم از بین رفته و با اکران آن در هفته آینده، تنها می‌توانیم کمتر از ۴ هفته آن را در سینماها نمایش دهیم و چاره دیگری نیز در این رابطه نداریم.

وی تاکید کرد: اکران «جهان با من برقص» برای هفته آینده در گروه سینمایی استقلال ثبت شده و حتما اکران می‌شود. البته این را باید بگویم که در جلسه قبلی شورای صنفی نمایش، اکران فیلم برای هفته جاری صورت جلسه نشده بود.

این مدیر شرکت پخش ادامه داد: ما درخواست داده بودیم که اگر همچنان کف فروش «منطقه پرواز ممنوع» بالا بود، اکران فیلم را به‌صورت آزاد آغازکنیم تا بتواند در هفته بعد سرگروهی خود را دریافت کند اما با این پیشنهاد ما از سوی شورای صنفی نمایش موافقت نشد، و دلیل‌شان هم این بود که فیلم‌های جدیدی اکران شده‌اند و نمایش هم‌زمان «زیرنظر» به کارگردانی مجید صالحی و «جهان با من برقص» می‌تواند به این دو فیلم و دیگر فیلم‌ها صدمه بزند.

حیدری در پایان گفت: امیدوارم هفته آینده طبق قرارداد «جهان با من برقص» اکران شود چراکه امکان تغییر زمان اکران وجود ندارد و در صورت از دست رفتن این فرصت ممکن است فیلم پشت ترافیک اکران در سال آینده هم بماند.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها