تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24986

جواد عزتیبازیگر فیلم «زاپاس» تاکید کرد: جشنواره فیلم سلامت را تا زمانی که مردم از آن استقبال کنند زنده نگه داریم و این رویداد را ادامه دهیم.

به گزارش سینماسینما، جواد عزتی با اشاره به حفظ این رویداد فرهنگی گفت: اهل فرهنگ و مدیران سینمایی باید این جشنواره را زنده نگه‌دارند چون بخش مهمی از فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت به کمک سینما انجام می‌شود و برای جامعه مفید است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مخاطبان از جشنواره سلامت افزود: حتی اگر در ابتدای امر مردم از جشنواره استقبال نکنند، وظیفه اهل سینماست که آن‌را حفظ کنند تا استقبال مردم شکل بگیرد و جشنواره به جایگاه واقعی خودش نزدیک شود.

این بازیگر درباره فیلم‌هایی که با موضوع سلامت ساخته می‌شوند، گفت: طبیعتا فیلم‌هایی که بااین محور ساخته می‌شوند، می‌خواهند موضوعی را برای مردم واکاوی کنند که جامعه را آگاه سازند، حالا اگر این موضوعات به جنبه‌های روحی روانی اشاره داشته‌باشد برای مردم اثرگزار خواهد بود.

عزتی افزود: ریشه اکثر بیماری‌های امروز همین جنبه‌های روحی روانی است که در جامعه ایجاد شده‌است، بنابراین مقوله خودمراقبتی در جایگاه پر اهمیتی قرار دارد که این جشنواره به آن پرداخته است.

بازیگر فیلم فرشته ها باهم می آیند، با اشاره به حضورش در جشنواره فیلم سلامت، ادامه داد: به جشنواره آمدم چون فیلمی بازی کردم که در این مجموعه قرار می‌گرفت و فکر کردم حضورم در جشنواره می‌تواند برای ترویج سلامت جامعه مفید واقع شود.

عزتی سپس ادامه داد: همه آدم‌ها باید در زندگی فردی‌ یاد بگیریم که به سلامتی‌مان اهمیت دهیم و از حوزه شخصی خود شروع کنیم. من هم سعی می‌کنم به سلامتی‌ام اهمیت دهم، بیشتر از آن‌حدی که تمایل ناخودآگاهم است به این مهم می‌پردازم.

نخستین جشنواره فیلم سلامت تا ۵ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برپاست.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها