تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139261

بر اساس گزارش‌های منتشر شده دنزل واشنگتن و جولیا رابرتز به پروژه ساخت درام «دنیا را پشت سر بگذار» کمپانی نتفلیکس پیوستند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، دنزل واشنگتن و جولیا رابرتز به تیم بازیگران درامی خانوادگی به نام «دنیا را پشت سر بگذار» بر اساس رمانی از رومن آلام پیوستند.

حق ساخت و پخش اقتباس سینمایی این رمان را نتفلیکس در اختیار خود دارد. سم اسماعیل، کارگردان آثاری چون سریال‌های «بازگشت به خانه» و «آقای ربات» فیلمنامه این پروژه را نوشته است و خود آن را کارگردانی خواهد کرد.

«دنیا را پشت سر بگذار» داستان ۲ خانواده غریبه با یکدیگر است که مجبور می‌شوند یک آخر هفته طولانی و وحشتناک را با یکدیگر بگذرانند. جولیا رابرتز در این فیلم نقش مادر خانواده‌ای را بازی می‌کند که یک خانه اجاره کرده است و دنزل واشنگتن به عنوان صاحبخانه نقش‌آفرینی می‌کند.

این اثر در حقیقت روایتی از پیچیدگی‌های مسئولیت والدین، نژاد و طبقه اجتماعی است و اینکه چگونه ذات حقیقی انسان‌ها در مواقع بحرانی بروز می‌کند.

واشنگتن و رابرتز آخرین بار در سال ۱۹۹۳ و در فیلم مهیج «پرونده پلیکان» به کارگردانی آلن جی پاکولا با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند. هر ۲ ستاره، تهیه‌کننده پروژه جدید نیز به حساب می‌آیند.

دنزل واشنگتن هم‌اکنون در حال تهیه اثری دیگر با عنوان «Ma Rainey’s Black Bottom» برای نتفلیکس است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها