تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54829

حجت الله در دیدار با سینماگران حامی دکتر حسن روحانی حرف های قابل توجهی زده است .

به گزارش سینماسینما، بخش های مهم اظهارات ایوبی به شرح زیر است :

✅علیرغم این که به سینماگران بعضا اتهام سیاه نمایی زده می شود، مستندهای برخی از نامزدها که این روزها توسط مردم دنیا دیده می شود، سراسر سیاه نمایی است و انتقادی هم به آن صورت نمی گیرد.
✅همه ما می دانیم این روزها بسیار مهم است. همه ما می دانیم کشورمان از یک بحران نجات یافته است. در مسیری پیش از این قرار داشتیم که انتهایش معلوم شد. اما این مسیر خوشبختانه تغییر کرد.
✅گزارش های سینمایی نشان داد ما به اندازه ۴۰ سال سینمای ایران در سال ۹۵ جایزه بین المللی کسب کرده ایم. من اگر جای مدیران صداوسیما بودیم ۳۷۰ بار برنامه هایی درباره حضور سینماگران در عرصه های بین المللی تهیه می کردم.
✅در خواست های همکاری برای تولید فیلم های سینمایی مشترک در این دولت صورت گرفت. تحریم ها علیه ایران هم حقوقی و هم زبانی بود. بسیاری از شرکت ها علیرغم این که می توانستند از نظر قانونی با ما همکاری کنند، حتی تمایل به مذاکره با ایران را در دولت نهم و دهم نداشند.
✅شکاف بین ادیان و قومیت ها نیز نشانه های جوامع توسعه نیافته است. اما متحیرم از این که در مناظره ها برخی از نامزدها به دنبال بررسی شکاف فقیر و غنی و قومیت ها هستند که این امر بسیار آسیب زننده ای است.
✅متاسفانه در کشورمان نهادهای مدنی چندان قوی عمل نمی کنند. نظام حزبی هنوز در ایران کاملا محقق نشده است. از این رو حرف های فریبنده نمی تواند آشکار شود.
✅مردم نیاز به کمک در انتخاب اصلح دارند. در ایران که حزب وجود ندارد، این کمک باید از سوی روشنفکران و هنرمندان و چهره ها صورت بگیرد.
✅جوانان هنرمند به ویژه در عرصه سینما باید در نظر بگیرند که در دولت یازدهم تلاش شد انحصار در سینما شکسته شود. این شکسته شدن انحصار هزینه بر است و ما نیز هزینه اش را پرداخت کرده و می کنیم.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها