نخستین نشست هیاتمدیره دوره شانزدهم انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینمای ایران بعدازظهر دوشنبه پنجم شهریورماه در دفتر کانون (ساختمان شماره۲ خانه سینما) با حضور همه اعضای اصلی هیاتمدیره برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، در این جلسه بعد از گفتوگو و تبادل نظر پیرامون شرایط کنونی سینمای کشور و جایگاه فیلمنامهنویسی و فیلمنامهنویسان در تولیدات سینمای ایران، بر اساس اساسنامه انجمن، انتخابات داخلی انجام و حجت قاسمزاده اصل به اتفاق آرا بهعنوان رئیس هیاتمدیره انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینمای ایران برای دوسال آینده برگزیده شد.
در این نشست همچنین هومان فاضل بهعنوان نایبرییس، مهدی احمدی بهعنوان دبیر، پانتهآ تاجبخش بهعنوان خزانهدار و فهیمه سلیمانی بهعنوان سخنگوی هیاتمدیره انجمن انتخاب شدند.
ماه گذشته مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینمای ایران به منظور انتخاب اعضای جدید هیاتمدیره و بازرس در سالن زندهیاد سیفالله داد خانه سینما با بالاترین سطح مشارکت اعضا در ادوار مجامع عمومی انجمن برگزار و حجت قاسمزاده اصل، کامران ملکی، هومان فاضل، مهدی احمدی، پانتهآ تاجبخش، مهرداد موفق و فهیمه سلیمانی بهعنوان اعضای اصلی هیاتمدیره کانون انتخاب و سیدجلالالدین دری و محمود اربابی در جایگاه اعضای علیالبدل هیات مدیره قرارگرفتند.
در این انتخابات همچنین خسرو نقیبی بهعنوان بازرس اصلی و آرش برهانی بهعنوان علیالبدل بازرس برگزیده شدند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ساترا به شفیعی و قاسمزادهاصل مجوز ساخت سریال داد
- در نشست نقد و بررسی فیلم «روز ششم» مطرح شد: شروع واقعی فیلم بعد از پایان در ذهن مخاطب شکل میگیرد
- حداقل دستمزد نگارش فیلمنامه اعلام شد
- کارِ سخت یک کارگردان خوش فکر
- «نیش» به کارگردانی حجت قاسمزاده اصل در مرحله پیشتولید
- قاسمزاده اصل: «ضدحال استمراری» یک فیلم اجتماعی مفرح است
- موافقت شورای مرکزی انجمن فیلمنامه نویسان با استعفای رضا مقصودی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





