تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22750
امین حیاییبازیگر فیلم «ناردون» گفت: در صورتی که برای برخی از فیلم‌ها محدودیت سنی قائل نشوند به ضرر جوانان تمام شود.

به گزارش سینماسینما، امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص محدوده سنی که برخی از فیلم‌ها برای ورود مخاطبان به سینما در نظر می‌گیرند، گفت: شاید محدوده سنی لازم است چراکه اگر همه می‌توانستند ببینند این محدوده را قائل نمی‌شدند.
وی ادامه داد: به طور قطع این نوع فیلم صحبت‌ها و مطالبی را بازگو می‌کند که به درد یک سری از مقاطع سنی نمی‌خورد و شاید اگر آن محدوده سنی مطالب را جذب و دریافت کنند به ضررشان تمام خواهد شد و در مسیر زندگی، سرنوشت، اخلاق و رفتارشان تاثیر بگذارد.

وی افزود: سنین بالای ۱۸ سال مسئولیتشان را خودشان برعهده دارند و می‌توانند تصمیم گیرنده باشند و می‌دانند چه چیزی را بپذیرند و یا نپذیرند.

بازیگر «ناردون» در ادامه صحبت‌هایش در مورد علاقه‌اش برای رفتن به کنسرت و بررسی نسل جدید موسیقی عنوان کرد: من تا الان فرصت رفتن به کنسرت را نداشتم اما اینطور از اطراف می‌شنوم کنسرت‌های خوبی در حال برگزاری است، مردم از آنها راضی‌‌اند و خواننده‌های خود را دوست دارند و آهنگ‌های آنها را دانلود می‌کنند و یا می‌خرند.

وی افزود: احساس می‌کنم جو  خوبی برای جوانهای این عرصه به وجود می‌آید و در کل امیدوارم اتفاقات مثبتی رخ دهد و به آرزوهایشان برسند البته جوانهای ما برای رسیدن به موفقیت بیشتر  باید نوآوری داشته باشند، به مردم توجه کنند و آنها راخوشحال کنند.

باشگاه خبرنگاران
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها