تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93090
حسین محب‌اهری گفت: توسل و تکیه به اهل بیت(ع) اعتقاد قلبی من از کودکی تا به امروز بوده است. توسل به ائمه برای من بالاترین ذخیره انرژی برای مقابله با بیماری و حضور در عرصه بازیگری است. این روز‌ها برای درمان بیماری همیشه متوسل به اهل بیت (ع) می‌شوم.

به گزارش سینماسینما، حسین محب اهری درخصوص آخرین مراحل درمان خود گفت: همچنان منتظر تزریق دور آخر آمپول‌ها برای ادامه روند درمانم هستم. متاسفانه زمان تزریق گذشته و امیدوارم تا دیر نشده بتوانم آنها را تهیه کنم. در حال حاضر تمام تلاشم را برای تهیه این آمپول‌ها انجام داده‌ام اما هنوز نتیجه‌ای نداده است.

وی درباره همزمانی مراحل درمان خود با اجرای نمایش “خسیس” در تئاترشهر ادامه داد: واقعیت امر درمان بیماری و در کنار آن روی صحنه تئاتر رفتن سخت است اما من سعی می‌کنم این سختی را به هر صورتی که هست تحمل کنم.

بازیگر سریال “دردسرهای عظیم” در همین راستا ادامه داد: عشق به بازیگری، علاقه من به هنر و حس مسئولیتی که همواره به کارم دارم تنها دلایلی هستند که همچنان مرا در عرصه بازیگری با توجه به بیماری‌ام سر پا نگه داشته‌اند. من وقتی روی صحنه تئاتر هستم بیماری‌ام را کاملاً فراموش می‌کنم.

بازیگر نمایش “خسیس” حکمت خداوند را بالاترین حکمت‌ها دانست و اضافه کرد: سالهای سال با این اعتقاد زندگی کرده‌ام که به آنچه خدا برایم مقدر کرده تابع باشم هر چند این اراده و تقدیر بیماری سختی باشد که با آن دست و پنجه نرم می‌کنم. من همواره راضی به رضای خدا هستم زیرا می دانم حکمت خدا بالاتر از اندیشه انسان است.

محب اهری با اشاره به ارادت خود به اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: از سویی توسل و تکیه به اهل بیت اعتقاد قلبی من از کودکی تا به امروز بوده است. توسل به ائمه برای من بالاترین ذخیره انرژی برای مقابله با بیماری و حضور در عرصه بازیگری است. این روزها برای درمان بیماری همیشه متوسل به اهل بیت (ع) می‌شوم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها