تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21942

حسین مهکامحسین مهکام که مشغول کار بر روی چند فیلمنامه سینمایی است، ابراز امیدواری کرد که بزودی ساخت دومین فیلمش را آغاز کند.

به گزارش سینماسینما، این فیلمنامه نویس که دو سال پیش اولین فیلم سینمایی‌اش را با نام «آزادی مشروط» ساخت، درباره فعالیت‌های هنری خود گفت: ابتدای سال جاری به سفارش خانم منیژه حکمت، یکی از طرح‌های ایشان را به نام «جاده قدیم» به فیلمنامه سینمایی تبدیل کردم که به عنوان فیلم بعدی‌شان بسازند اما فعلا به دلیل کسالت‌شان طبیعتا این پروژه با کمی تاخیر ساخته خواهد شد و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته مستندی به نام «پرتره غایب» ساختم اما از آنجا که درگیر ساخت و پخش سریال «کشیک قلب» شدم، مدتی این پروژه را کنار گذاشتم و حالا پس از وقفه‌ای چند ماهه توسط همسرم سمانه سزاوارمنش در حال تدوین است.

به گفته این نویسنده، «پرتره غایب» مستندی درباره یکی از نقاشان معاصر است.

مهکام اضافه کرد: این روزها درحال بازنویسی نهایی فیلمنامه سینمایی‌ام هستم که امیدوارم به همراه تهیه کننده‌ام بزودی وارد تولید این اثر به عنوان دومین فیلم سینمایی‌ام شویم.

او ارایه اطلاعات بیشتر درباره این اثر را به زمانی دیگر موکول کرد و ترجیح داد فعلا جزییات بیشتری اعلام نکند.

«کشیک قلب» از جمله مجموعه‌های تلویزیونی بود که ماه رمضان پخش شد.

حسین مهکام پیش از این فیلمنامه‌های «هیچ»،«بیست»،«آدم»،«برف»،«پدر آن دیگری» (با همراهی یدالله صمدی) و … را به نگارش درآورده و در کنار وحید جلیلوند و علی زرنگار در نگارش فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ اردیبشهت» همکاری داشته است.فیلم «آزادی مشروط» اولین فیلم بلند سینمایی اوست.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها