فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی، با بازی عباس غزالی و زهرا الربیعی بازیگر سرشناس عراقی در جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» آمریکا حضور پیدا میکند.به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» (أنا یوسف یا اُمی) Mother,I’m Joseph نخستین اثر سینمایی محمدرضا فرطوسی در جدیدترین حضور بینالمللی خود به نمایندگی از سینمای ایران در چهار سانس مختلف از جمله؛ روزهای ۹، ۱۰، ۱۴ و ۱۹ اسفند ماه امسال (۲۸ فوریه و ۱ و ۵ و ۱۰ مارس ۲۰۱۸) در بخش «چشم انداز سینمای جهان» در بیست و هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» Cinequest آمریکا از معتبرترین جشنوارههای فیلمهای مستقل دنیا به نمایش درمیآید.
فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» از بین ۱۷۵۰ فیلم از ۱۲۰ کشور جهان؛ برای نمایش در بخش «چشم انداز سینمای جهان» در بیست و هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» انتخاب شده است؛ در بیانه این جشنواره در مورد این فیلم ایرانی آمده است: ما عاشق احساسات عمیق شخصیتهایی شدیم که به زیبایی در این فیلم جان بخشیده شدهاند فیلمی فوقالعاده و قدرتمند.

بیست و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» با شعار «آفرینش نوآوری و توانمندسازی» از روزهای ۸ تا ۲۰ اسفند ماه امسال (۲۷ فوریه تا ۱۱ مارس ۲۰۱۸) در سیلیکون والی در سن خوزه ایالت کالیفرنیا در آمریکا برگزار میشود و در آن بیش از ۱۳۰ فیلم که اولین نمایش جهانی و آمریکایی خود را تجربه میکنند به نمایش درمیآیند.
خوانندگان روزنامه «یواسای تودی» USA Today جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» را بهترین جشنواره فیلم آمریکا انتخاب کردهاند.
فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» در نخستین اکران جهانی خود در ششمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم دهلی در کشور هندوستان روی پرده رفت؛ و در ادامه در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره فیلمهای مستقل برزیل به نمایش درآمد و از طرف اعضای هیئت داوران این جشنواره، جایزه بهترین فیلم به این اثر سینمایی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی از ایران اهدا شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





