تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، با اضافه شدن یک بازیگر جدید در تهران ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، غزل شجاعی بازیگر جدیدی که قرار است به عنوان دختر خانواده پوردّوّرانی ایفای نقش کند، به تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوست.
هم اکنون گروه تصویربرداری در منزل خانواده سرمدیها که پدربزرگ و مادربزرگ خانواده پوردّوّرانی ها محسوب می شوند، در حال ضبط سکانسهای داخلی هستند.
تصویربرداری در این لوکیشن تا چهار روز آینده ادامه خواهد داشت و سپس گروه تولید به مدت چهار ماه در لوکیشن اصلی سریال که داستان اصلی و ماجرای سریال در آنجا رخ می دهد، نقل مکان می کنند.
فریده سپاه منصور، سعید پیردوست، علی دهکردی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، غزل شجاعی و دیبا زاهدی در این چند روز و در لوکیشن خانه سرمدی ها مقابل دوربین داریوش عیاری خواهند رفت.
مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»، داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی را روایت می کند که بدنبال خرید خانه ای از یک کلاهبردار ماجراهایی را خلق می کنند. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران ، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوریزاده و غزل شجاعی از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند.
عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیرفیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.
مجموعه تلویزیونی ۸۷ مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقهای در دست تولید است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- عیاری یک شگفتی در سینمای ایران است/ کیارستمی و عیاری پیش از هنر سینما، خود را کشف کردند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





