فیلم «حمال طلا» به کارگردانى و تهیهکنندگى تورج اصلانى از طریق سایتهای «فیلمیو» و «نماوا» به صورت آنلاین اکران میشود.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایى «حمال طلا» به کارگردانى و تهیهکنندگى تورج اصلانى از طریق سایتهای «فیلمیو» و «نماوا» از روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری به صورت آنلاین اکران میشود.
فیلم سینمایى «حمال طلا» به کارگردانى و تهیهکنندگى تورج اصلانى و به نویسندگی تورج اصلانى و هادی نادی که در جشنوارههای مختلف بینالمللی فیلم در سطح جهان اکران شده و جوایز معتبری را نیز از آن خود کرده است به دلیل وضعیت سینماهای کشور و شیوع ویروس کرونا اکران اینترنتی آن از روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری از طریق سایت «فیلمیو» آغاز میشود و مخاطبان و علاقمندان به سینما میتوانند با تهیه بلیت، از طریق این سامانهها به صورت آنلاین به تماشای آن بنشینند.
در فیلم سینمایى «حمال طلا» که ژاله صامتی، سعید آقاخانی، پیام احمدینیا، لطفاله سیفی، حسن زاهدی، داود محمدآبادی، علیرضا مهران، امید روحانی، محمد فراهانی، محمود شفیعخانی، رضا شفیعخانی و امین آقافرزانه در آن به ایفای نقش پرداختهاند برای نخستین بار، در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر روی پرده رفت.
«حمال طلا» Gold Runner که توسط کمپانی پخش بینالمللی «آرت هود» Arthood در سطح جهان پخش میشود در نخستین حضور بینالمللی خود به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی «جریانهای نو» New Currents در بیست و سومین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «بوسان» Busan در کشور کره جنوبی روی پرده رفت و کاندید جایزه بهترین فیلم اول و دوم این رویداد معتبر سینمای آسیا بود.
این اثر سینمایی در ادامه حضورهای بینالمللی خود، در بخش رقابتی «سینمای جهان» World Cinema در هفتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «دهوک» Duhok در اقلیم کردستان عراق به نمایش درآمد و تورج اصلانى برای کارگردانی این اثر سینمایی جایزه «استعداد تازه» New Talent را تصاحب کرد و از طرف اعضای هیات داوران، تندیس طلایی «برگ مو» و لوح افتخار به این سینماگر ایرانی اهدا شد.
فیلم سینمایى «حمال طلا» در آخرین حضور بینالمللی خود در بخش رقابتی جشنواره بینالمللی فیلم «چاتراپاتی شیواجی» Chhatrapati Shivaji در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمنامه به تورج اصلانى و هادی نادی اهدا شد.
تعدادی از عوامل فیلم سینمایى «حمال طلا» عبارتند از کارگردان: تورج اصلانى، نویسندگان فیلمنامه: تورج اصلانى و هادی نادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، طراح صدا: علی علویان، تدوین: امیر ادیبپرور و حمید علیقلیان، صدابردار: محمد صالحی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: سعید هاشمی، طراح صحنه و لباس: مجید علیاسلام، گریم: رضا عربی، سرمایهگذار: فرشته جغتایی و تورج اصلانی، مشاور تهیهکننده: منصور سهرابپور، برنامهریز: عقیل تقیزاده و مشاور رسانهای: منصور جهانی و منوچهر جهانی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- معرفی راه یافتگان به بخش رقابتی دومین دورهی جشنواره مهر دوبی
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- رونمایی از اولین تصاویر و تیزر «وابل» همزمان با نخستین اکران
- اکران آنلاین فیلم کوتاه ایرانی در جشنوارهای در انگلیس
- همکاری تورج اصلانی با کارگردان گرجی/ فیلمبرداری «پسر کوچک و جنگل» به پایان رسید
- تورج اصلانى جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره بالیوود ۲۰۲۱ را گرفت
- «نان مقدس» جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم «دهوک» را گرفت
- اولین نمایش جهانی «بی سرزمین» در جشنواره سینه کوئست آمریکا
- «نان مقدس» در رقابت اصلی «زاگرب داکس»
- «نان مقدس» در ایتالیا برگزیده شد
- «حمال طلا» در جشنواره جهانی فیلم کُردی لندن اکران میشود
- «نان مقدس» در بخش مسابقه جشنواره «ترنتو» ایتالیا
- ۴ مستندساز ایرانی به جشنواره هات داکس دعوت شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





