حمیدرضا ارجمندی، برنده جایزه بهترین فیلمساز نوظهور از جشنواره بینالمللی فیلم «از دریچه چشمان زنان» آمریکا شد.
به گزارش سینماسینما، حمیدرضا ارجمندی، کارگردان فیلم کوتاه «مرزها نمیمیرند»، موفق به کسب جایزه بهترین فیلمساز نوظهور از بخش مسابقه بیست و پنجمین دوره جشنواره بینالمللی «از دریچه چشمان زنان» در کشور آمریکا شد.
جشنواره بینالمللی از دریچه چشمان زنان (Through Women’s Eyes) به دنبال آثاری است که موضوعات اجتماعی مهم و رویدادهای جاری، تلاشها برای ایجاد برابری، تنوع داستانها، علایق و تجربیات زندگی زنان در جهان را منعکس میکنند.
مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره این رویداد بینالمللی در شهر ساراسوتا ایالت فلوریدا آمریکا برگزار شد.
«مرزها نمیمیرند»، پیش از این، موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران از بیست و یکمین دوره جشنواره Annual Standing Rock آمریکا و جایزه ویژه هیئت داوران اصلی و دیپلم ویژه بهترین فیلم کوتاه هیئت داوران دانشجویی از چهارمین دوره جشنواره دیوژن گرجستان و حضور در جشنوارههای بینالمللی فیلم LUKSUZ اسلوونی (دوره ۲۱)،MENAR بلغارستان (دوره ۱۶)، IIUSFF داکای بنگلادش (دوره ۱۵) و IPSMF باندونگ اندونزی (دوره ۸) و کافوسکاری ایتالیا (دوره ۱۴) شده است.
«مرزها نمیمیرند»، روای داستان خانوادهای است که به دلیل جنگ در سرزمینشان، تصمیم گرفتهاند از مرز عبور کنند.
بختیار پنجهای، سونیا سنجری و تیام فتح الهی در این فیلم به ایفای نقش پرداختهاند و پخش جهانی اثر را کمپانی سینما کلوزآپ بر عهده دارد.
عوامل فیلم کوتاه «مرزها نمیمیرند» عبارتند از: کارگردان: حمیدرضا ارجمندی، نویسندگان: سامان حسینپور و آکو زندکریمی، تهیهکننده: حمیدرضا ارجمندی و انجمن سینمای جوانان ایلام، مجری طرح و مدیر تولید: محمد اردان، مدیر اجرایی و جانشین تهیهکننده: حسین آشنا، مدیر فیلمبرداری: نوید زارع، صدابردار: ایرج نوروزی، تدوین: توفیق امانی، صداگذاری: محمدمهدی جواهریزاده، مشاور کارگردان: آکو زندکریمی، موسیقی: محمد باسره، طراح صحنه و گریم: ایوب شیخاحمدی، طراح لباس: شاهده کریمی، اصلاح رنگ و نور: محمد احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: صباح گویلی، منشی صحنه: گیتا فیضی، گروه کارگردانی: حسین آشنا و یاشار یحیایی، دستیار تولید: مهدی رحیمی، گرافیست: اشکان ساعدپناه، عکاس: علی باقری و مشاور رسانهای: علی کشاورز.
منبع: صبا
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه: در سن بالا دست دادن با نامحرم مشکلی ندارد
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود