با حکم علیرضا رضا داد؛ مدیران سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شدند.به گزارش سینماسینما، طی احکام جداگانه ای از سوی “علیرضا رضا داد” دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، “محمد رسول صادقی” به عنوان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره، “فرزاد اژدری” به عنوان مدیر دبیرخانه جشنواره و “علی اکبر قاضی نظام” را به عنوان مدیر بخش مسابقه فیلمنامه نویسی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان منصوب کرد.
“رضا داد” در متن حکم “صادقی” آورده است:
“با عنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی و نظر به مراتب شایستگی و تعهد شما در این حوزه به مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب می گردید؛ امید است با اتخاذ تدابیر مناسب در ایجاد فضایی مناسب و موثر در تقویت سینمای کودکان و نوجوانان در پرتو عنایات ایزد متعال موفق و موید باشید؛ فرصت را مغتنم شمرده از جناب آقای تابش مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی که با این همکاری موافقت و امکان بهره مندی سینمای کودک و نوجوان را از توانمندی های جنابعالی فراهم کردند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.”
“محمد رسول صادقی” متولد ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.
صادقی تا کنون، مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی و مشاور مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مشاور رسانه ای و ارتباطات بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، عضو هیات امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و … بوده است.
همچنین “علیرضا رضا داد” در حکم “فرزاد اژدری” آورده است:
“با عنایت به شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در همکاری و مدیریت دبیرخانه جشنواره و با عنایت به توفیقات شما در سینمای کودک و نوجوانان به مدیر دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم های کودکانان و نوجوانان منصوب می گردید؛ امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از جنابعالی مسبوق است و با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود در سینمای کودک و نوجوان در پرتو عنایات ایزد متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید؛ فرصت را مغتنم شمرده از موافقت و همراهی جناب آقای تابش مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی که امکان بهره مندی جشنواره را از توانمندی های جنابعالی فراهم کردند پیشاپیش تشکر و قدردانی نمایم.”
این گزارش می افزاید: “فرزاد اژدری” متولد ۱۳۵۰ مشهد دارای کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر تهران است. وی نویسنده و کارگردان تله فیلم (در دل تاریکی) و سه اثر سینمایی ( سلام بر فرشتگان/عملیات مهد کودک/وروجکها) است.
متن حکم “علی اکبر قاضی نظام” به شرح زیر است:
“با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه فیلمنامه نویسی سینمای کودک و نوجوان و نظر به تعهد و شایستگی های حرفه ای شما در این حوزه به مدیر بخش مسابقه فیلمنامه نویسی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب می گردید؛ بی تردید این بخش در رشد و ارتقاء کیفی آثار مربوط به این حوزه با عنایت به سوابق آن در دوره های قبل دارای نقشی موثر است و امیدوارم در پرتو همکاری و مشارکت دادن فعالان حوزه فیلمنامه نویسی خصوصاً کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران و شناسایی استعدادهای جدید، در پرتو عنایات ایزد متعال در ارتقاء بیشتر آثار مربوط به سینمای کودک و نوجوان موفق و موید باشید.”
“علی اکبر قاضی نظام” متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است. پس از پایان تحصیلات متوسطه به مدت چهار سال فعالیت تئاتری داشته و در سال۱۳۶۳ وارد دانشکده ی صدا وسیما شده و تحصیلاتش را در رشته ی فیلمنامه نویسی درسال ۱۳۶۷ به اتمام رسانده است. از سال۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ در بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی عضویت داشته، پس از اتمام تحصیلاتش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو شورای طرح و برنامه ی گروه کودک ونوجوان مشغول کار شده است. فعالیت های وی در سینما و تلویزیون و تئاتر با این شرح می باشد: نویسندگی وکارگردانی نمایشنامه های شکوه ایثار (۱۳۶۰)، چهار سو درانتظار (۱۳۶۱) برنده ی دیپلم افتخار در نخستین جشنواره ی سراسری تئاتر فجر)، صف (۱۳۶۲). نگارش فیلمنامه های: بهترین هدیه (۱۳۶۵) ـ مجموعه تلویزیونی مهمانی خدا (۱۳۶۷) فیلمنامه ی فیلم سینمایی نیاز، (۱۳۶۷ـ برنده ی دیپلم افتخار به عنوان بهترین فیلمنامه در هفتمین جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان اصفهان ـ برنده ی لوح بلورین بهترین فیلمنامه از سوی کانون فیلمنامه نویسان و بهترین فیلمنامه ازسوی منتقدین سینمایی) سریال تلویزیونی روزنه ای به سپیده (۱۳۶۸) ـ فیلمنامه فیلم سینمایی پایان کودکی (۱۳۷۳- برنده ی لوح بلورین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه در پنجمین جشنواره ی فیلم دفاع مقدس. برنده ی دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از سوی کانون فیلمنامه نویسان، و بهترین فیلمنامه نویسان از سوی منتقدین سینمایی).
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشن عکاسان سینمای ایران
- انتشار فراخوان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان
- علیرضا رضاداد: ادغام بخش ملی و بینالمللی فیلم فجر نیازمند بازنگری است
- تحلیل علیرضا رضاداد از مصائب ساخت فیلمهای دینی/ از رستاخیز تا طلا و مس
- بازدید علیرضا رضاداد از استودیو هورخش
- رییس سازمان سینمایی به دیدار سیدحسن خمینی رفت
- خودت را به وسعت میدان بسپار
- نشست دبیر جشنواره فیلمهای کودکان برگزار شد/ثبات برگزاری جشنواره کودک در اصفهان
- هنرمندان بینالملل جشنواره فیلمهای کودک حملات تروریستی تهران را محکوم کردند
- اعلام اسامی فیلمهای کوتاه و نیمهبلند بینالملل جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان
- اعلام اسامی فیلمهای بخش بینالملل جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان
- ضیافت افطار سینماییها با طعم فوتبال
- اعلام اسامی فیلمهای بخش «مسابقه سینمای ایران» سىاُمین جشنواره فیلم کودک
- چه فیلمهایی در بخش پویانمایی جشنواره کودک رقابت میکنند؟
- اعلام اسامى فیلم هاى کوتاه و نیمه بلند پویانمایى جشنواره فیلم کودک
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





