تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61900
امیر جعفریامیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون که بازیگری را از تئاتر شروع کرده گفت که پیش از ورودش به عرصه بازیگری حتی تئاترشهر را هم نمی‌شناخت.

به گزارش سینماسینما، جعفری پنجشنبه شب دوازدهم مرداد ماه مهمان برنامه دورهمی» شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری بود. این برنامه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) از این شبکه پخش شد و جعفری به بیان خاطرات جالبی از ورودش به دنیای بازیگری پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه در پاسخ به سوال مدیری به رشته تحصیلی‌اش اشاره کرده و گفت که در دانشگاه مدیریت بازرگانی خوانده است.

جعفری همچنین به ورودش به دنیای هنر اشاره کرد و گفت: «من خیلی دوست داشتم هنر قبول شوم٬ اما نشدم و به همین خاطر رشته مدیریت بازرگانی خواندم. اما در همان زمان هم تئاتر را رها نکردم و با بچه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد تئاتر کار می‌کردم.»

مدیری در ادامه از این بازیگر درباره مشروط‌ شدن‌اش پرسید و جعفری نیز پاسخ داد: «در دانشگاه مشروط نشدم، در تست بازیگری مشروط شدم.»

او در ادامه به خاطر‌ه‌ای از تست بازیگری‌اش اشاره کرد و توضیح داد: «موقعی که برای تست پیش آقای سمندریان رفتم مشروط شدم چون ایشان گفتند باید یک ترم بیایی اگر خوب بودی می‌توانی ادامه بدهی. من واقعا تلاش خودم را کردم که ترم دوم مشروط نشوم.»

بازیگر سریال «دودکش» درباره علاقه‌مند شدنش به بازیگری نیز گفت: «من تا سال چهارم دبیرستان هیچ علاقه‌ای به بازیگری نداشتم، اما سال چهارم دبیرستان معلمی داشتم که مسیر من را عوض کردم. همیشه با افتخار گفتم که من یکی از شاگردان مستقیم آقای اکبر رادی بودم و ایشان معلم ادبیات ما بودند. یکی از روزهایی که با هم صحبت می‌کردیم و بحث ادبیاتی داشتیم مرحوم اکبر رادی به من گفتند تو چرا نمی‌روی دنبال کار بازیگری؟  همان موقع من تئاتری را کار می‌کردم در مدرسه آن هم به این خاطر که کلاس نروم. فقط به این دلیل که سر کلاس نروم و به قول معروف از مدرسه جیم بزنم این تئاتر را کار کردیم و جالب اینکه آن تئاتر هم در منطقه مورد توجه قرار گرفت.»

جعفری ادامه داد: «من اصلا تئاتر شهر را هم نمی‌شناختم و پرسیدم تئاتر شهر کجاست و به من نشان دادند. ولی از آنجاییکه آقای رادی را خیلی دوست داشتم وقتی به من گفتند چرا دنبال بازیگری نمی‌روی ترغیب شدم که به رشته هنر بروم. البته یک مقدار دیر شد٬ اما در نهایت مدیریت خواندم.»

بازیگر فیلم سینمایی «اکسیدان» در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه به او نمی‌گفتند استعداد بازیگری نداری گفت: « آن موقع خیلی مسخره‌ام می‌کردند، هم بچه‌ها در محل هم در آموزشگاه به من می‌گفتند تو برای چه آمدی؟ تو که استعداد نداری. اما من پررو بودم و می‌خواستم بگویم من می‌توانم. واقعا هم برای کارم زحمت کشیدم بالاتر بیایم.»

جعفری در ادامه به هم‌دوره‌ای‌هایش اشاره کرد و بیان داشت: «هم دوره‌ای‌های من آقای فریبرز عرب‌نیا، محمد یعقوبی، رحیم نوروزی،همسر خودم ریما رامین‌فر، مجید علم‌بیگی و سید‌علی صالحی بودند.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها