محمود گبرلو، در یک پست اینستاگرامی به ذکر خاطره ای از حضور رخشان بنی اعتماد در برنامه «هفت» در سال ۹۴ پرداخت.
به گزارش سینماسینما، گبرلو با انتشار ویدئویی از پشت صحنه حضور بنی اعتماد در برنامه «هفت» نوشت:
«هشتم خرداد نود و چهار برنامه هفت با حضور خانم «بنی اعتماد» به روی آنتن رفت.
دوست داشتم به برنامه ام بیایند بخصوص اینکه بعد سی سال فیلمسازی به تلویزیون جمهوری اسلامی نیامده بودند . پیشنهاد ابتدایی را آقای شهاب اسفندیاری دادند. ایده را به مسولین پیشنهاد کردم ، موافقت کردند. مجوز لازم برای تایید و حضور را دادند.به دفترشون رفتم .دعوتشون کردم. صمیمانه پذیرفتند. محور گفتگو را هماهنگ کردیم. قرار شد به حوزه غیرسینمایی وارد نشویم. چند روز بعد، ساعتی قبل ازبرنامه آقای کریمان مدیر گروه به دفترم آمدند. زمزمه مخالفت با حضورشان و تعطیلی برنامه را میکردند. نگران بودند باآقای پور محمدی تماس گرفتند. گوشی رو به من دادند. آقای پورمحمدی همون حرفها رو تکرار کردند. می گفتند یکی باید روبروشون بنشیند و نقدشون کند. گفتم این یک گفتگوی ویژه ست که میهمان قرار است درباره سینما حرف بزند. مناظره نیست. اگر هم نکته ای مطرح کردند که نیاز به پاسخ داشت خودم بیان میکنم. با تردید پذیرفتند. خانم بنی اعتماد با دخترشون باران خانم زودتر به ساختمان تولید آمدند تو کافه دوباره با هم گپ زدیم. برنامه شروع شد. هنگام پخش آیتم، ایشان به داخل استودیو آمدند. ناگهان ناظر پخش گفت «نمیتونیم به روی آنتن بریم، باید موهاشون کاملا پوشیده باشد». خانم بنی اعتماد هم گفتند من یک عمر اینجوری بودم . تغییری نمیدم. اجبارا آیتم دوم رو پخش کردیم تابه نتیجه برسیم. بین قطع و پخش برنامه بود که کارگردان پیشنهاد راه گشایی داد «کادر بسته ی ایشان را نمیگیرم تا موی سفیدشون پیدا نباشه». ناظر پذیرفت. به روی آنتن رفتیم. گفتگوی محترمانه ای بین دوطرف انجام شد. داشتم از استودیو بیرون میرفتم که پیامکی بدین مضمون برام آمد. «چرا تلویزیون بجای دعوت از نیروهای ارزشی از جریان سبز دعوت کرد». بعدها فهمیدم این پیامک را آقای سید ناصر هاشم زاده برای خیلی ها فرستاده بود. واقعیت اینه اون شب قرار بود بعد گفتگو با خانم بنی اعتماد مناظره ایشان با یک فرد دیگر انجام بشود چون به چند نفر گفتیم و نپذیرفت که با ایشان مناظره کنند مناظره راکنسل کردیم. وقتی گقتگو با خانم بنی اعتماد را دیدند فکر کردند به عمد ایشان را حذف کردیم و این «شیطنت» را کردند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در سومین دوره فستیوال انجام میشود؛ نمایش فیلمهای ایرانی در جشنواره زنان شرقی
- بزرگداشت رخشان بنیاعتماد برگزار شد
- باید جلوی تصمیمات پشت پرده درباره سینمای ایران گرفته شود/ چه کسی باید مشکل شرعی «قاتل و وحشی» را حل کند؟
- با صدای رخشان بنیاعتماد، لیلی گلستان، جهانگیر و باران کوثری؛ نسخه صوتی داستان «تیستو سبزانگشتی» منتشر میشود
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- آیا حذف «پیرپسر» و «رکسانا» اشتباه دبیر جشنواره فیلم فجر بود؟
- عمارت روبرو برگزار میکند؛ سومین دوره «چشم در چشم» با رخشان بنیاعتماد
- لطفا از نردبان «فسیل» بالا نروید
- شبنشینی غیرایرانی در هفتِ یلدایی
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نمایش و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





