تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117038

خاویر باردم در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «پری دریایی کوچک» جدیدترین فیلم از سری بازسازی‌های کلاسیک کمپانی دیزنی است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده اسکار برای بازی در نقش «ترایتن شاه» در فیلم جدید «پری دریایی کوچک» که بازسازی انیمیشن معروف وکلاسیک دیزنی است در نظر گرفته شده و به احتمال فراوان به تیم بازیگران این اثر از جمله «هیل بیلی» در نقش (اریل) و «هری استایلز» در نقش (شاهزاده اریک) خواهد پیوست.

«باب مارشال» گارگردانی بازسازی انیمیشن «پری دریایی کوچک» را بر عهده دارد که نسخه کلاسیک آن در سال ۱۹۸۹ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی متن برای «آلن منکن» شد. در نسخه جدید این فیلم نیز قرار است «آلن منکن» موسیقی کلاسیک آن را بروز رسانی می‌کند.

«خاویر باردم» در سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» ساخت برادران کوئن برنده جایزه اسکار بازیگری شد و سال آینده در فیلم پرهزینه «تل ماسه» به کارگردانی «دنیس ویلنوو» با اقتباس از رمانی معروف نوشته «فرانک هربرت» بازی می‌کند.

کمپانی دیزنی در پروژه بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک خود تاکنون فیلم‌-انیمیشن موفقی چون «کتاب جنگل»، «علاء‌الدین»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا»، «دیو و دلبر»، «دامبو» و «شیرشاه» را به سینما آورده است و ساخت آثار دیگری چون «پینوکیو»، «گوژپشت نتردام»، «مولان» و … را نیز در برنامه دارد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها