تام هنکس، صداپیشه کاراکتر «وودی» در مجموعه فیلمهای «داستان اسباببازی» در مصاحبهای از آخرین روزهای کار در پروژه «داستان اسباببازی۴» و لحظات احساسی این انیمیشن سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، تام هنکس بازیگر و ستاره بزرگ سینما عقیده دارد که پایان انیمیشن «داستان اسباب بازی۴» یکی از لحظات احساسی تاریخ سینما خواهد بود.
«داستان اسباب بازی۴» بعد از مدتها تاخیر و جابهجایی تاریخ اکران، سرانجام تابستان سال آینده میلادی رنگ سالنهای سینما را خواهد دید. این تاخیر چند ساله احتمالا به دلیل همان شایعاتی بود که میگفت پیکسار در میانه کار بخش عمدهای از فیلمنامه اولیه را کنار گذاشته و قصه فیلم را عوض کرده و همین باعث شده است از زمانبندی خود عقب بیفتد.
بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که قسمت سوم این فیلم نقطه پایان مناسبی برای این قصه بود، بنابراین اعلام خبر ساخت قسمت چهارم این مجموعه در سال ۲۰۱۴ سورپرایز بزرگی برای هواداران این کاراکترهای اسباب بازی بود.
یکی از کلیدیترین صداپیشگان این فیلم تام هنکس است. او در تمام قسمت های «داستان اسباب بازی» صداپیشه وودی، عروسک کلانتر بوده است؛ شخصیتی محوری فیلم که جان بخشی به آن بدون صدای او غیرقابل تصور است. هنکس به تازگی در مصاحبه ای درباره آخرین لحظات روند کار در این فیلم گفته است: نحوه کار در «داستان اسباب بازی» بدین صورت است که هنگام ضبط دیالوگها، اعضای سازنده کار نیز در اتاق حضور دارند. در آخرین روزی که برای کار به آن جا رفتم از آدم های داخل اتاق درخواست کردم پشت من بایستند، نمیخواستم مرا ببینند و وقتی فیلم به انتها رسید با خودم فکر کردم این یک لحظه تاریخی است.تمام قسمت های «داستان اسباب بازی» داستانی خانوادگی با لحظاتی اشک آور است.
اظهارات تام هنکس کم و بیش مشابه صحبتهای تیم آلن صداپیشه کاراکتر «باز لایتیر» است که چندی پیش در مصاحبهای با تمجید از این فیلم گفته بود بعضی از صحنهها به قدری احساساتبرانگیز بوده که اجرای آنها واقعا کار دشواری بوده است. او اضافه کرده بود با اثری سرگرمکننده، بامزه، بزرگ و احساسی طرف خواهیم بود.
داستان اسباببازی ۴ را جاش کولی کارگردانی میکند و طرفداران آن با این تعریف و تمجیدها مشتاقانه در انتظار اکران آن هستند.
«داستان اسباب بازی» یکی از موفق ترین انیمیشنهای تاریخ سینما است و نام استودیوی پیکسار را در میان بزرگان این عرضه مطرح کرد.
اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۹۵ و قسمت دوم آن در سال ۱۹۹۹ ساخته شد. قسمت سوم بعد از یک وقفه طولانی در سال ۲۰۱۰ به اکران رسید و حال پس از ۹ سال، در تابستان سال آینده قسمت احتمالا آخر این داستان به نمایش درخواهد آمد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- «اینجا»؛ سفری خلاقانه در زمان و مکان
- یاران «فارست گامپ» برمیگردند/ اکران «اینجا» رابرت زمکیس در پاییز
- «برادران سوپر ماریو»، سومین انیمیشن پرفروش تاریخ شد
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- فوت بازیگر «پیانیست» و «نجات آقای بنکس»/ رونان ویبرت درگذشت
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- تام هنکس رماننویس شد
- مرثیهای برای پادشاه/ نگاهی به فیلم «الویس»
- «الویس» در جشنواره کن به نمایش در میآید
- تام هنکس به فیلم بعدی وس اندرسون پیوست
- حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار
- زمان، چیز دیگری از من خواهد ساخت
- هفت بازیگری که به دلیل بازی در فیلم، تا سر حد مرگ رفتند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





