تهیهکننده فیلم سینمایی «خروج اضطراری» به کارگردانی برزو نیکنژاد بیان کرد این فیلم با سوژهای کمدی بهزودی جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما امیر پروین حسینی تهیهکننده سینما در گفتگویی با اشاره به فیلم سینمایی «خروج اضطراری» به کارگردانی برزو نیکنژاد که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: این فیلم یک اثر کمدی است و نگارش فیلمنامه نیز توسط این کارگردان و علیرضا کاظمیپور صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستند تا این فیلم هرچه سریعتر وارد مرحله تولید شود، ادامه داد: «خروج اضطراری» در تهران فیلمبرداری نمیشود اما هنوز محل دقیق فیلمبرداری قطعی نشده است.
این تهیهکننده سینما تاکید کرد: سعی کردهایم از تجربههای گذشته خود استفاده کنیم و فیلم بهتری را تولید کنیم.
وی بیان کرد: همیشه در کارهای سینمایی خود سعی کردهایم که از ترکیبی از بازیگران شناخته شده و بازیگرن خوب که ممکن است چندان شناخته شده نباشند استفاده کنیم و در «خروج اضطراری» نیز همین روند را ادامه میدهیم.
پروین حسینی در پایان گفت: زمان کمی داریم تا این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم اما اگر این پروژه آماده شود، آن را به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه میکنیم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مرداب» به شبکه نمایش خانگی میآید/ سریالی معمایی از برزو نیکنژاد
- «مرداب» سریال جدید شبکه نمایش خانگی
- معرفی داوران و فیلمهای بخش مستند و داستانی هفتمین دوره جشنواره فیلمهای ایرانی زوریخ
- پخش «دودکش ۲» طی ماههای آینده آغاز میشود
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- «دوزیست» در مرحله آمادهسازی نسخه نهایی
- مراحل فنی «دوزیست» آذر ماه تمام میشود
- جواد عزتی در «دو زیست»
- مانی حقیقی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «دوزیست» پیوست
- هادی حجازیفر مقابل دوربین «دو زیست» رفت
- رئیس جدید هیئت مدیره آیفیک انتخاب شد
- تهیه کننده خجالت نکش: عمده امکانات اکران در اختیار بخش دولتی است/ عدالت وجود ندارد
- عذرخواهی برزو نیکنژاد از مردم بابت اشتباه در یک سکانس «ساخت ایران ۲»
- «آینه بغل» در خارج از کشور اکران میشود/ مذاکره با چین، هند و ترکیه
- رونمایی از پوستر «لونه زنبور» در آستانه اکران نوروز + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





