تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 124604

فیلمنامه «خوابِ بیدار» به نویسندگی ایمان داوری برنده‌ی جایزه اول جشنواره‌ی Flickers’ Rhode Island آمریکا شد.به گزارش سینماسینما، فیلمنامه «خوابِ بیدار» (Sleep No More) به نویسندگى ایمان داوری در سی و هفتمین دوره‌ی جشنواره Flickers’ Rhode Island برنده‌ی جایزه اول فیلمنامه در بخش فیلمنامه‌ی بین‌الملل شد.

از میان ۵۴۳فیلمنامه شرکت‌کننده،۴۲اثر به بخش فینال راه یافت و ۱۶فیلمنامه در ۸بخش برنده جوایز اصلی شدند.

از جوایز جشنواره می توان به دریافت آخرین نسخه نرم افزار Final draft ( به ارزش ۲۵۰ دلار)، حق اشتراک رایگان از InKTip ، دعوت به جشنواره در سال ۲۰۲۰ ، استفاده رایگان از تمامی امکانات جشنواره و شرکت در ورکشاپ فیلمنامه‌نویسی ScriptBiz™ اشاره داشت.

این جشنواره جزو ۵۰فستیوال برتر جهان از دیدگاه مجله مووی‌میکر ( Movie Maker)،۱۰جشنواره برتر آمریکا، مورد تایید The Canadian screen awards و همچنین جایزه بفتا و آکادمی اسکار است.

ایمان داوری اولین ایرانی شرکت کننده در این رویداد است که توانسته در این جشنواره حائز رتبه شود.

فیلمنامه «خوابِ بیدار» پیش از این در جشنواره‌هاى مختلفى حضور داشته که از جمله آنها می‌توان به حضور در بخش داوری نهایی جشنواره‌هایIndependent Talents International Film،
Oaxaca film festival,نامزدى دریافت بهترین فیلمنامه در جشنوارهTwister Alley Film Festival Evolution و جشنواره بین‌المللی فیلم مایورکا اشاره داشت.

ایمان داورى یکى از فیلمنامه‌نویسان و کارگردانان جوان و مستقل کشور است که تاکنون بیش از ده‌ها فیلمنامه کوتاه و بلند و همچنین فیلمهاى کوتاه او در جشنواره ها و رویدادهاى بین المللى حائز دریافت جایزه و همچنین راهیابى به مراحل نهایى فستیوال‌ها شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها