دادگاه محمد امامی یکی از متهمانی که نامش بارها و بارها در پرونده های مربوط به بانک سرمایه و هادی رضوی مطرح شده بود، برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، محمد امامی تهیه کننده برخی سریالهای پر مخاطب است که نامش بارها در خلال رسیدگی به پروندههای مربوط به بانک سرمایه و به خصوص پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز مطرح شد.
پس از گذشت ماهها از رسیدگی به پروندههای مرتبط با این فرد حالا امروز نوبت به محاکمه این متهم رسیده است.
رسول قهرمانی در بیستمین جلسه محاکمه پرونده مدیران بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی و پس از پایان دفاعیات مجید زاهدی یکی از متهمین این پرونده اظهار کرد: بر اساس تحقیقات و بررسیهایی که انجام دادهایم زاهدی پاشنه آشیل محمد امامی است.
قهرمانی افزود: آقای سید محمد امامی و سید هادی رضوی برای غارت بانک به هم پاسکاری میکردند به این شکل که آقای رضایی برای گرفتن وام ۱۰ درصد سپرده میگذاشت و ۵۰ درصد وثیقه مورد نیاز به صورت غیرقانونی به ۳۰ درصد تقلیل مییافت و رضوی در ادامه از بانک میخواست به جای وثیقه پول سپرده بگذارد.
وی تاکید کرد: امامی در اینجا ایفای نقش میکرد و پول مورد نیاز را به سپرده میگذاشت.
قهرمانی ادامه داد: بعد از اینکه تسهیلات ۶۰ میلیاردی و ۳۰ میلیاردی به آقای رضوی پرداخت میشد، اول اقدام به خرید ملک و خودرو میکند و سپس ملک مورد نظر را به جای وثیقه در رهن بانک میگذارد و پولهای آقای امامی بازگردانده میشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی روزنامه شرق با محمد امامی/ سینمای من مبتنی بر فروش است نه تولید برای گنجهخانهها
- زمان انتشار«شهرزاد۳» مشخص شد/ قصهای عاشقانه شبیه قسمت اول
- رضوی از سرمایهگذاری در سریال شهرزاد کنار کشید/ شهرزاد با ۱۲ میلیارد تومان ساخته شد
- سرنوشت «شهرزاد» چه میشود؟/ وقتی احساسات مردم از فساد مالی جریحهدار میشود
- تخلف مالی ۸ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذار سریال / شب شهرزاد کُشان
- نامه منتسب به پدر سرمایهگذار «شهرزاد» تکذیب شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





