تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۰:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14959

مهرجویی و فرهادیکارگردان فیلم سینمایی فیلم گاه پس از تماشای نسخه بازسازی شده این فیلم ابراز رضایت کرد و گفت: از این اتفاق خوب که برای فیلم افتاده است، شگفت زده شدم.

 

به گزارش سینما سینما وبه نقل از ایرنا ،داریوش مهرجویی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران که برای دیدن فیلم «موج نو» ساخته احمد طالبی نژاد به پردیس جشنواره جهانی فیلم فجر آمده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدن نسخه بازسازی شده «گاو» حس و حال خوبی داشت مشخص است زحمت زیادی برای آن کشید شده است و براین شگفت انگیز بود.

به گزارش ایرنا، در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر گالری از عکس های فیلم «گاو» نیز برای علاقه مندان به نمایش در آمده است که مهرجویی درباره آن توضیح داد: قطعات زیبایی از فیلم انتخاب شده بود، این نشان می‌دهد عکاس های ما در عکاسی به نوعی از خود تصویر ها عقب تر هستند و تصاویر فیلم از عکس‌ها گویاتر است.
وی در پاسخ به این سوال که جشنواره جهانی فیلم فجر چقدر به سینمای ایران کمک می کند، نیز گفت: آنچه اتفاق افتاده واقعه‌ای خاص است، اما باید سعی کنید بیشتر به فیلم ها بپردازید، فیلم‌های مطرح دنیا را نشان بدهید.
کارگردان فیلم نارنجی پوش تاکید کرد: در برنامه زنده‌ای که شب ها از تلویزیون پخش می‌شود بهتر است به جای گفت و گو، فیلم‌های جشنواره نمایش داده شوند.
مهرجویی درباره تازه ترین فعالیت خود در سینما و ساخت فیلم سنتوری مرد پاییزی (سنتوری۲) نیز، خاطر نشان کرد: به دنبال سرمایه گذار هستیم که اگر پیدا شود حتما آن را خواهیم ساخت.
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا ششم اردیبهشت ماه به دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها