داریوش کاردان از تولید یک برنامه تلویزیونی با شیوه هاردتاک مشابه «صندلی داغ» در شبکه یک خبر داد؛ برنامه ای که به گفته وی آماده ضبط است ولی مدیران مربوطه هنوز جوابی نداده اند.
به گزارش سینماسینما، داریوش کاردان مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیونبا اشاره به تولید برنامه ای مشابه «صندلی داغ» بیان کرد: طرحی دارم برای تولید یک برنامه به شکل هاردتاک که ۶ ماه است آن را ارایه کرده ام ولی هنوز جوابی نگرفته ام.

وی ادامه داد: این برنامه برای شبکه یک ساخته می شود و به تازگی دکورهای آن هم آماده شده است و فقط منتظریم تا مدیران جواب بددهند و ما آن را به تولید برسانیم.
کاردان با اشاره به ویژگی این برنامه اظهار کرد: یکی از ویژگی های من که مردم آن را دوست دارند صراحت است و امیدوارم در این برنامه هم بتوانم این صراحت را با مهمانان داشته باشم.
این مجری با اشاره به اینکه اکنون جای یک برنامه صریح که بانشاط هم باشد در تلویزیون خالیست، بیان کرد: امیدوارم پذیرش آن هم از طرف مقابل و مدیران صداوسیما وجود داشته باشد. به هر حال ما دوستدار مردم هستیم و وقتی می گوییم جایی اشکالی وجود دارد برای این است که اصلاح شود. البته عده ای این نوع پرسش را بلد نیستند و به همین دلیل است که برنامه ها یا تعطیل یا لوث شده اند.
وی درباره زمان به تولید رسیدن برنامه عنوان کرد: زمان را نمی دانم. من خوشحالم که مرتضی میرباقری معاون سیما این ماموریت را به ما داد و ناراحتم که چرا اجرا نمی شود. به هر حال ما تلاش خود را در این مدت انجام داده ایم و امیدوارم زودتر اتفاق بیفتد.
کاردان درباره اینکه با وجود حضور مسئولان در برنامه های متعدد سیما آیا باز هم برنامه ای مشابه «صندلی داغ» می تواند موفق باشد یا خیر، گفت: مسلما ساخت این برنامه در حال حاضر بسیار سخت تر است ولی فکر می کنم وجود آن هم لازم است و هم تاثیرگذار خواهد بود.
وی در پایان درباره چگونگی چالش با مهمان اظهار کرد: مهمانان مختلفی از حوزه های گوناگون به برنامه می آیند و من در عین اینکه با آنها چالش می کنم با آنها شوخی هم دارم چراکه اصل بر صمیمیت است. ما با کسی دعوا نداریم فقط مساله را بیان می کنیم و طرف مقابل درباره آن پاسخش را می دهد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی علمی بر عملکرد صدا و سیما
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- سروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا؛ آقای تلویزیون! کی ضرر میکند، من یا تو؟
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- نسخه ویژه نابینایان «نیمه شب در پاریس» با صدای داریوش کاردان منتشر میشود
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- سلیم غفوری قائممقام معاون سیما شد/ صادق یزدانی حکم گرفت
- آیا وزارت ارشاد همچنان پای مواضع خود میماند؟
- واکنش کارگردان «دینامیت» به نامه ساترا؛ من همچنان به صحت این نامه شک دارم/ این نامه تفرقه برانگیز است
- واکنش تهیهکننده «یاغی» به نامه ساترا/ این نامه تلاشی برای محدود کردن پلتفرمهای داخلی است
- پخشکننده فیلم: «چپ، راست» آماده اکران است/ موضع نامشخص صداوسیما در برابر فیلمها
- گلایه از پخش نشدن تیزرهای «لامینور» در تلویزیون/ مهرجویی: رفتار تلویزیون با سینما شرمآور است
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





