تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134797

در مراسم اهدای جایزه فیلم آلمان (لولا) که به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار شد، فیلم «ضدسیستم» با دریافت ۸ جایزه خوش درخشید.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، وضعیت فوق‌العاده ناشی از بحران کرونا آکادمی فیلم آلمان را برآن داشت تا امسال مراسم اهدای جوایز لولا را به طور مجازی برگزار کند. ادین حسنویچ بازیگر آلمانی-بوسنیایی اجرای این مراسم را برعهده داشت و نامزدها از طریق ویدئو کنفرانس در آن شرکت کردند.

فیلم «ضد سیستم» (System Crasher) به کارگردانی نورا فینگشایدت (Nora Fingscheidt) که در ۱۰ بخش نامزد دریافت جایزه لولا شده بود، با دریافت ۸ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، در هفتادمین دوره برگزاری این رویداد سینمایی خوش درخشید.

این درام اجتماعی که سال گذشته در فستیوال بین‌المللی فیلم برلین نیز توجهات را به خود جلب کرده بود، جایزه فیلم آلمان برای بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و صداگذاری را نیز از آن خود کرد.

هلنا زنگل (Helena Zengel) بازیگر یازده ساله این فیلم موفق به دریافت لولای بهترین بازیگر زن شد و گابریلا ماریا اشمید (Gabriela Maria Schmeide) در نقش مددکار اجتماعی که به شخصیت اصلی کمک می‌کند، جایزه لولا برای بهترین بازیگر مکمل زن را به دست آورد. آلبرشت شوک (Albrecht Schuch) نیز به خاطر ایفای نقش در این فیلم، موفق به دریافت جایزه بازیگر مکمل مرد شد.

«ضد سیستم» محصول سال ۲۰۱۹ کشور آلمان درامی است که داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که از بیشتر ارتباطات اجتماعی طفره رفته و بیشترین حس خوشبختی را وقتی دارد که به انزوا رانده می‌شود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها