تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75580
اظهارات اخیر مت دیمن درباره بحث داغ آزار جنسی در هالیوود برایش دردسرساز شد.

به گزارش سینماسینما، گروهی از فعالان حقوق زنان با راه انداختن جنبشی آنلاین خواستار حذف مت دیمن از فیلم «۸ یار اوشن» شدند. این درخواست آنلاین تا کنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ امضا جمع کرده است.

دیمن اخیر در گفت‌وگویی درباره جنبش «MeToo» سخن گفت که انتقاد بسیاری برانگیخت. او در این باره گفت:‌ «باید میان آزار جنسی با تجاوز و یا سوءاستفاده از کودکان تفاوت قائل شویم. بی‌شک همه این رفتارها محکومند اما نباید آن‌ها را با هم یکی کرد.»

دیمن متهم شده است که سعی در کم‌اهمیت جلوه دادن رفتارهای هاروی واینستین دارد و حضور او در فیلم «۸ یار اوشن» او را در این راه یاری می‌کند. در این درخواست می‌خوانیم: «تلاش دیمن در کم اهمیت جلوه دادن طبیعت رفتارهای افرادی مثل واینستین، بی‌احترامی بزرگ به زنانی است که با شجاعت در راه افشاگری گام گذاشتند.»

پیش از این نیز در اوج مطرح شدن اتهامات علیه هاروی واینستین، شاورن واکسمن بنیان‌گذار وب‌سایت «د رپ» مت دیمن و راسل کرو را متهم کرده بود که سال ۲۰۰۴ در کار انتشار گزارشی درباره هاروی واینستین اخلال ایجاد کردند.

«۸ یار اوشن» بازسازی فیلم «۱۱ یار اوشن» با بازیگران زن سرشناسی چون ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آن هاتاوی و میندی کالینگ است. در درخواست آنلاین برای حذف دیمن از این فیلم به این نکته اشاره شده است: «این فیلم قرار بود نمایشی از توانایی زنان باشد. دیمن نه تنها رفتار دوستش را نادیده گرفت بلکه او را در این راه یاری کرد.»

در درخواست آنلاین جرج کلونی و استیون سودربرگ به عنوان تهیه‌کنندگان «۸ یار اوشن» خطاب قرار گرفته‌اند که حضور کوتاه دیمن را از فیلم حذف کنند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها