روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «درد بیدردی» نوشت:
صداوسیمای ایران وضعیت عجیبی دارد. شاید بتوان گفت مثل فردی است که فاقد سیستم عصبی است و متوجه درد نمیشود! این بدترین دردی است که یک انسان میتواند دچارش شود.
کاری که صداوسیمای ایران انجام میدهد این است که تغییرات موجود بر آن اثری ندارد. اصولا حسی از این تغییرات ندارد. مثل کسی است که در زمستان با لباسهای زیاد و کنار بخاری زندگی کرده ولی اکنون که به چله تابستان هم رسیده همان لباسها را بر تن دارد و همچنان بخاری روشن است. نتیجه قابل پیشبینی است.صداوسیما هنوز در دوران انحصار منجمد شده است.
asriran.com

برچسبها: صدا وسیما
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کنایههای صریح روحانی به مجریان صداوسیما: یک ماسک هم برای شما بگذاریم
- چه کسی کرونا را جدی نمیگیرد؛ صداوسیما یا مردم؟
- حتی تلویزیون هم برای نشاط در جامعه برنامهای ندارد
- چند درصد از مردم اخبار را از تلویزیون پیگیری میکنند؟
- یک مدرس دانشگاه: وقتی خبرنگار صدا و سیما اسلحه به دست گرفت همه چیز را به نفع یک جناح مدیریت کرد
- صدا و سیما یک حکومت ملوکالطوایفی است و هر کسی که قدرتی دارد، گوشهای از آن را تصرف میکند
- فیلم/ پایان ممنوعالتصویری ناصر ملکمطیعی در تلویزیون
- نقدی بر رویکرد سریالهای ماه رمضانی/ وقتی غم از سر و روی تلویزیون میبارد
- انتقاد علی مطهری از حذف نام شجریان در صداوسیما
- اقدام جالب علی دایی برای صحبت نکردن با تلویزیون
- کاریکاتور روزنامه شرق/وقتی تلویزیون با نفی چهارشنبه سوری ، موضوع را داغ تر می کند
- کاریکاتور جالبی درباره تقابل تلویزیون و فدراسیون فوتبال
- از جکی چان و جین هکمن تا شهاب حسینی و علی نصیریان
- واکنش صدا وسیما به کاندیداتوری داوران فوتبال برای انتخابات شورای شهر
- وزیرکشور در اجلاس سراسری نماز: صداوسیما اثرگذاریاش را در جامعه از دست داده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- «جگر هندی»؛ نمونهای از یک بازآفرینی موفّق نمایشی
- حضور فیلم کارگردان ایرانی در بخش جنبی جشنواره کن
- کاراکترهایی مثل «مهندس لقمان» و «مهندس حشمتزاده» در فیلم منصور به مهندس ترکان و مهندس نعمتزاده اشاره دارند
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- به یاد آرش کوردسالی؛ فیلمساز نجیبی که جوانمرگ شد
آخرین ها
- فستیوال «کوچه» برگزار می شود
- حسین سلیمانی داور جشنواره ایتالیایی شد
- «یخ بستگی»؛ نمایشی که شنبهها سانس فوقالعاده دارد
- تأملی بر فیلم «صیاد» و بازنمایی یکی از مؤمنترین فرماندهان ایران/ صیاد در آیینه سینما
- موفقیت بینالمللی نمایش «مستطیل» در امارات
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- اولین جایزه بهرام/ یادداشت جواد کراچی درباره زندهیاد بهرام صادقیمزیدی
- «غبارزدگان» رونمایی شد
- شروین حاجیپور تیتراژ ابتدایی «وحشی» را خواند
- اولین نمایش جهانی «چشم در برابر چشم» در جشنواره ترایبکا
- با حضور داور ژاپنی جشنواره کن؛ هیات داوران جشنواره فیلم و عکس «پنج» معرفی شدند
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- نمایش و نقدِ «مصائب شیرین ۲» در سینما اندیشه
- سوگ، فقدان و زوال با طنز؛ آیا «کفنها» آخرین فیلمِ دیوید کراننبرگ میشود؟
- شهاب سنگ بهتر است یا نقی معمولی؟
- پس از گذشت حدود ۲ ماه؛ فروش اکران نوروزی سینماها به ۲۷۰ میلیارد رسید
- فروش بیش از دو میلیاردی نمایشها در فروردینماه ۱۴۰۴
- پایان تصویربرداری یک روایت کمدی از حضور در آسایشگاه اعصاب و روان
- ۱۲۰ سالگی سینمای چین در جشنواره پکن
- فیلمهای ۱۵ کارگردانان چطور انتخاب شدند؟/ در جستوجوی فیلمهای غافلگیرکننده
- ریاست هیئت داوران دوربین طلایی کن برعهده فیلمساز ایتالیایی
- بزرگداشت فرهنگ جولایی در فرهنگسرای ارسباران
- یادبود «منوچهر والیزاده» در خانه هنرمندان ایران
- «چای با نویسنده» پل میان نویسندگان و مخاطب
- همایون اسعدیان مطرح کرد؛ «پیر پسر» پروانه نمایش دارد ولی قراردادی در شورای صنفی نمایش ندارد
- به یاد آرش کوردسالی؛ فیلمساز نجیبی که جوانمرگ شد
- نگرانی انجمن تهیهکنندگان مستقل از حکم قضایی فیلم «کیک محبوب من»
- «جگر هندی»؛ نمونهای از یک بازآفرینی موفّق نمایشی
- حضور فیلم کارگردان ایرانی در بخش جنبی جشنواره کن