تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71382

فیلمبرداری «دِرِساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری «دِرِساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری اواخر هفته گذشته در مهرشهر کرج به پایان رسید.

«دِرِساژ» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی پویا بادکوبه است که بخش عمده ای از فیلمبرداری آن در کرج انجام شد و اواخر هفته گذشته در لوکیشن اصلی فیلم، حوالی مهرشهر به پایان رسید.

همچنین به تازگی تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب آغاز شده است. اولین نمایش «دِرِساژ» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال است.

پروسه پیش‌تولید این فیلم طولانی بود و عوامل تلاش کردند برای بازیگران نوجوان فیلم سراغ نابازیگر بروند تا از این طریق چهره های جدیدی را در رده سنی ١۶ تا ١٨ سال به سینما معرفی کنند. از این رو از بین بیش از ٨٠٠ ویدیوی ارسالی از نوجوانان طی فراخوان، چندین بازیگر انتخاب شدند.

نگار مقدم که نقش اصلی نوجوان این قصه را با همراهی علی مصفا و شبنم مقدمی بازی می کند، از بین این افراد انتخاب شد.

«دِرِساژ» کلمه ای است فرانسوی به معنای نظم و قانون. همچنین رشته‌ای در ورزش سوارکاری است که در آن سوار اسب خود را به اجرای مجموعه ‌حرکات دقیق و هماهنگ با ترتیب و زمان‌بندی مشخصی وا می‌دارد تا میزان هماهنگی خود با اسب و آزمودگی حیوان را نشان دهد. میزان مطیع بودن اسب شاخصی برای امتیاز داوران است.

این فیلم قصه دختری ١۶ ساله است که در دوراهی ایستاده است و فضای متفاوت و جدیدی را درباره شکل ارتباطات، مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویر می کشد.

پویا بادکوبه کارگردان «دِرِساژ» پیش از این به عنوان کارگردان آگهی های تبلیغاتی شناخته شده است و در این بخش جوایزی در کارنامه خود دارد. وی همچنین در حوزه کارگردانی تئاتر و ساخت برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت داشته است. از دیگر فعالیت های بادکوبه ساخت چندین فیلم کوتاه است.

در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاری، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی، مهرانا سمامی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها