مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد این مجموعه با رعایت پروتکل بهداشتی وزارت ارشاد و همچنین دستورالعمل تکمیلی مرکز بهداشت دانشگاه تهران، از اول تیر فعالیت خود را از سر میگیرد.
به گزارش سینماسینما، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت و زمان از سرگیری فعالیتهای این مجموعه تئاتری بعد از توقف چند ماهه فعالیتهای تئاتری به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هماهنگی دانشگاهها، از اول تیر اجرا در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی با به صحنه رفتن مونولوگ «ابر شلوارپوش» به کارگردانی امیر اخوان از سر گرفته میشود.
وی ادامه داد: طی هفته آتی نیز ۲ نمایش «و همیشه بهار» مهیار جوادیها و «پنهان خانه پنج در» آرش فلاحت پیشه اجراهای خود را که پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از سر میگیرند.
حریری درباره رعایت پروتکلهای بهداشتی در مرکز تئاتر مولوی توضیح داد: همه شرایط بهداشتی برای از سرگیری فعالیتهای این مرکز موردتوجه قرار گرفته و با مشاوره مرکز بهداشت دانشگاه تهران دستورالعمل بهداشتی تکمیلی نیز تدوین و به گروهها ارائه شده است تا در هنگام تردد و همکاران تالار و مخاطبان و همچنین فعالیت و اجرای گروهها رعایت شود.
وی تأکید کرد: با برنامهریزیهای بهداشتی که در مرکز تئاتر مولوی در نظر گرفتهایم شرایط به گونهای رقم میخورد که هیچگونه نگرانی برای شرایط بهداشتی و ویروس کرونا وجود نداشته باشد هر چند انجام کوچکترین اعمال روزانه هر کدام از ما در زندگی هم میتواند درصد ریسک ابتلا به این ویروس را داشته باشد. امیدوارم به زودی روند شیوع این ویروس کاهش پیدا کند تا بازه زمانی اعتمادسازی مخاطب برای حضور در سالنهای تئاتر کمتر شود.
مدیر مرکز تئاتر مولوی افزود: در کنار همه این موارد ضدعفونی پایش کسانی که در مجموعه تردد میکنند و همچنین ضدعفونی روزمره مجموعه را در دستور کار داریم. سعیمان بر این است که تمام فعالیتها و اتفاقاتی که به لحاظ خدماتی برای مخاطبان صورت میگیرد نیز کمترین تجمیع و تماس را داشته باشد.
حریری در پایان سخنان خود درباره استفاده از ظرفیت ۵۰ درصد سالنهای مرکز تئاتر مولوی، یادآور شد: طبق ابلاغیه وزارت ارشاد ۵۰ درصد ظرفیت سالن مورد استفاده قرار میگیرد. طبق هماهنگیهایی که با سایت فروش بلیت آثار انجام دادهایم قرار بر این است که در هنگام خرید بعد از رزرو یک یا چند صندلی، صندلیهای مجاور به صورت اتوماتیک قفل شوند تا فاصله گذاری رعایت شود. البته برای اجراهای سالن اصلی مجموعه، ظرفیت ۵۰ درصد بر اساس چیدمان اجراها لحاظ میشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





