پوستر مستندهای «کمی با من برقص» و «زخم قند» به تهیه کنندگی محسن استادعلی رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلم، دو فیلم «کمی با من برقص» به کارگردانی مصطفی امامی و «زخم قند» به کارگردانی مهدی باقری در جشنواره سینماحقیقت به نمایش در می آیند و در آستانه اولین نمایش این دو فیلم، از پوستر آنها رونمایی شد.

پوستر فیلم «کمی با من برقص» توسط کژال ملک زاده و پوستر فیلم «زخم قند» توسط ابراهیم عاشوری طراحی شده است.
مستند «کمی با من برقص» در بخش کوتاه و مستند «زخم قند» در بخش نیمه بلند مسابقه اصلی جشنواره سینماحقیقت نمایش داده خواهد شد.
در خلاصه داستان «کمی با من برقص» آمده: عقیل سالهاست در انتظار پیوند کلیه است، شاید این بار کورسوی امیدی باشد…
عوامل این مستند عبارتند از:
کارگردان مصطفی امامی، فیلمبرداران: مجید پیل افکن -مهران شکر، تدوین: بابک حیدری، صدا برداران: بهشاد مطیعی -مهرداد دادگری، صدا گذار: گیسو آزاد روش، تصحیح رنگ: حمید رضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، طراح پوستر: کژال ملک زاده، مجری طرح: کارگاه فیلم مستند، تهیه کننده: محسن استاد علی، تهیه شده در شبکه مستند سیما.
در خلاصه داستان«زخم قند» آمده است: بدلیل تغییر ساختار زندگی، تنِ مردم یزد درگیر بیماری شده است. هر چه مردم بیشتر درگیر می شوند، شهر نیز بیمارتر می شود.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی باقری،فیلمبردار :رضا تیموری،صدابردار: احمد رضا طایی،تدوین: طاهره حسینی ، صداگذاری و میکس :مهرشاد ملکوتی ، گوینده متن: مرتضی پایه شناس، انتخاب موسیقی: شهاب بلوکی ، دستیار فیلمبردار: سهیل صباحی، طراح گرافیک: ابراهیم عاشوری، مدیر تولید : محسن عسکری زاده، مجری طرح :کارگاه فیلم مستند، تهیه کننده: محسن استاد علی، تهیه شده در شبکه مستند سیما

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- محمد شکیبانیا رئیس سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند شد
- مستند بلند «زنانگی» به جشنواره بین المللی کلکته راه یافت
- تا پایان روز پنجم جشنواره سینماحقیقت؛ ۱۵ فیلم پرمخاطب و ۱۵ فیلم برتر از نگاه تماشاگران سینماحقیقت اعلام شد
- ضرورت توجه به مطالبات مستندسازان مستقل/ سینمای مستند نباید استقلال خود را از دست بدهد
- نقد و بررسی«زنانگی»: سینمای مستند درحال بازسازی و پیشروی قابل توجهی است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





