فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در ادامه حضورهای بینالمللی خود، بهترین فیلم سینمای جهان در جشنواره چنای هند شد.به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا و تهیهکنندگی سجاد نصرالهی نسب و بابک خواجه پاشا بهترین فیلم بلند سینمای جهان در بیست و دومین دوره جشنواره چنای هند شد.
جشنواره بینالمللی فیلم چنای (CIFF) در شهر چنای هند و توسط انجمن سینمایی، بنیاد تقدیر از سینمای هند، حمایت دولت تامیل نادو، اتاق بازرگانی فیلم هند جنوبی و فدراسیون فیلم هند برگزار می گردد. درک فرهنگ ملل دیگر و طرح برتری هنر سینما؛ کمک به درک و قدردانی از فرهنگ فیلم ملل مختلف در زمینه اخلاق اجتماعی و فرهنگی؛ و ترویج دوستی و همکاری بین مردم جهان از اهداف جشنواره است.
در این جشنواره بیش از ۱۰۰ فیلم بلند بین المللی از بیش از ۶۰ کشور جهان به رقابت پرداختند.
بیستودومین دوره جشنواره چنای هند از ۱۲ تا ۱۹ دسامبر سال جاری برابر با ۲۲ تا ۲۹ آذر برگزار شد.
«در آغوش درخت» تاکنون در جشنوارههای مختلف بینالمللی حضور داشته و به تازگی نیز جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم جهانی آسیایی را نیز دریافت کرد.
همچنین این فیلم سینمایی به عنوان نماینده اسکار ۲۰۲۵ ایران نیز معرفی شده بود.
پخش بینالملل این فیلم سینمایی برعهده مرکز بینالملل سوره است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم جشنواره کانادایی شد
- جایزه جشنواره روسی به «در آغوش درخت»
- اکران «در آغوش درخت» برای ناشنوایان و کمشنوایان
- «در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد
- اکران سیار «در آغوش درخت» آغاز شد/ تازهترین فیلم پرفروش اجتماعی سینماها
- «در آغوش درخت»؛ در دامانِ سبز خانواده
- «کت چرمی» و «کاپیتان» مسافر هند شدند
- سه فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- «سرخپوست» و سه فیلم ایرانی دیگر در جشنواره چنای هند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





