تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25510
سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان اینکه قیمت نهایی بلیت «فروشنده» هفته آینده مشخص می شود بیان کرد تا اطلاع ثانوی بلیت این فیلم به قیمت معمولی فروخته می شود.

 

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه هشتم شهریور ماه شورای صنفی نمایش اینگونه گفت: فیلم سینمایی «سایه های موازی» در گروه سینمایی زندگی از چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به جای فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی اکران می شود. همچنین تعداد هفته های نمایش فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی براساس آیین نامه شورای صنفی نمایش به پایان رسیده است و از این هفته در کل سینماهای تهران تعویض می شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی از چهارشنبه دهم شهریور ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود، بیان کرد: قیمت بلیت این اثر سینمایی در جلسه امروز شورای صنفی نمایش طرح موضوع شد و قرار است هفته آینده این مساله مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم نهایی برای آن گرفته شود. در چنین شرایطی تا تصمیم گیری نهایی، بلیت «فروشنده» با همان قیمت معمول در سینماهای کشور فروخته می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره فروش بلیت «فروشنده» در سانس های ۶:۴۵ صبح در برخی از سینماها توضیح داد: آماری در این زمینه به دست من نرسیده است، اما آنچه که می دانم این است که برای نمایش فیلم در چنین سانس هایی از سوی شورای صنفی نمایش منعی وجود ندارد.

فرجی در پاسخ به اینکه چرا برخی از سینماها همچنان بدون مجوز نمایش فیلم های خارجی، اقدام به نمایش این فیلم ها می کنند، بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه تذکری به دو پردیس سینمایی کورش و چارسو برای نمایش بدون مجوز فیلم های خارجی ارسال کرده و رونوشت نامه امروز به شورای صنفی نمایش ارائه شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها