تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۳:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 41382

علی سرتیپیعلی سرتیپی، پخش کننده و تهیه کننده سینما درباره موضوع پردیس های سینمایی گفت: خیلی بیشتر از این تعداد پردیس سینمایی که در این سال ها ساخته شده، برای کشور نیاز است.

به گزارش سینماسینما، سرتیپی افزود: امیدوارم روند ساخت پردیس ها شتاب بیشتری بگیرد و سال آینده پردیس های دیگری مثل کوروش و چهارسو داشته باشیم و حداقل پنجاه شصت سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها احداث شود. چون مردم نشان داده اند که از تفریح سالم استقبال می کنند و پردیس های سینمایی هم در این چند سال به این نیاز پاسخ داده اند.
او درباره نقش دولت هم گفت: دولت خیلی نمی تواند به این مساله ورود کند و بهتر است بیشتر سرمایه گذاری بخش خصوصی این جریان را به شکل درستی پیش ببرد. خود سرمایه گذاران و صاحبان مال الان به این نتیجه رسیده اند که ساخت سالن های سینمایی می تواند باعث رونق مجتمع های تجاری شود. دولت هرجا به این قضایا پا گذاشته چندان نتوانسته موفق عمل کند. همین که قوانین را راحت کند، خوب است. اگر شهرداری ها در دادن مجوزها و در تخفیف ها برای ساخت سالن ها، حمایت و همکاری بیشتری کنند، روند ساخت پردیس ها امیدوارکننده تر می شود. اقبال مردم به فیلم ها و فروش بالای آثار سینمایی بویژه در امسال، بخوبی باعث ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران و صاحبان مجتمع های تجاری و بانک ها شده است.
به گفته وی، ما در زمینه تولید فیلم، جزو ده کشور دنیا هستیم اما در زمینه اکران، صد و پنجاهم هستیم! امیدواریم با ساخت پردیس های سینمایی بیشتر در سال های آینده، ظرفیت اکران هم بیشتر شود و فیلم ها عادلانه به نمایش درآیند.

جام جم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها