فیلم کوتاه «حیوان دو پا؛ گوسفند» ساخته مهرداد کبیری در بخش مسابقه سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سائو پائولو حضور دارد.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «حیوان دو پا؛ گوسفند» ساخته مهرداد کبیری در سومین حضور جهانی خود به بخش مسابقه سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سائو پائولو راه یافت.
جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سائو پائولو یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای جهانی است که با هدف ترویج تبادل بیشتر بین تولیدات آمریکای لاتین و بین المللی قصد دارد فیلمهایی را به نمایش بگذارد که به توسعه فیلم کوتاه در حوزه زیبایی شناسی، شکل خاص و نحوه تولید آن کمک میکند.
این جشنواره از تاریخ ۲۲ آگوست تا ۱ سپتامبر (۱ تا ۱۱ شهریور) در شهر سائو پایئولوی برزیل برگزار میشود.
«حیوان دو پا؛ گوسفند» داستان دانشآموزی به نام امیر است که در مدرسه به خاطر شرایطی که در آن قرار گرفته تحقیر شده است و این ماجرا منجر به دگرگونی او میشود.
مازیار سیدی، یزدان کوکبی صبا، شهروز آقایی پور، محسن بنی هاشمی در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده اند.
دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی، تدوین: نفیسه صادقیان، موسیقی: ابن فراز، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراح صدا: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: بهنام معتمدی، طراح گریم: جلال امیری، مدیر تولید: رامین گودرزی فخار، برنامه ریز ودستیار یک کارگردان: مرضیه اکبرنژاد، دستیار کارگردان: علی پرپنچی، منشی صحنه: لیلا مربی، استوری بورد: نوشین پاینده، عکاس: نفیسه صادقیان، طراح پوستر وتیزر: سعید نقی لو، مسئول جلوههای بصری: بیتا اخلاقی، کامپوزیت: مهدی شیخ طادی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، مسترینگ و کانفرم اصلاح رنگ و نور: مسعود عقیقی دستیار اصلاح رنگ و نور: سارا احترامی، دستیار یک فیلمبردار: فرهاد رستمی، دستیاران فیلمبردار: مصطفی صادقی-حمید روحی-علیرضا فتحی-آسنا جعفری -اپراتور دوربین: حسین عسگری، همکاران صدابردار: میلاد شجاعی، متین روشن، دستیار طراح صحنه و لباس: علی ریوندی، تصویربردار پشت صحنه: نهال دامیار، نیلوفر عبادی، تدارکات: محسن مختارزاده، مهرداد مختار زاده، علی ایمانی، مترجم: نوید خداوند، زیرنویس: رضا تاری وردی.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده





