تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۲:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44126

photo_2017-02-06_01-49-29هشتمین روز جشنواره فیلم فجر با عذرخواهی محمود گبرلو و توضیحات لیلا حاتمی درباره برخوردی که پیش‌تر با خبرنگاران در یک نشست خبری داشته است، گذشت.

به گزارش سینماسینما، هشتمین روز جشنواره با اعلام هفت فیلم‌ منتخب آرای مردمی جشنواره آغاز شد که در این لیست بدون اولویت فیلم‌های بیست و یک روز بعد، انزوا، ماجرای نیمروز، بدون تاریخ بدون امضا، خوب بد جلف، آباجان، گشت۲ حضور داشتند.

در نخستین نشست یکشنبه ۱۷ بهمن ماه که به فیلم «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی اختصاص داشت، محمود گبرلو در ابتدای نشست با اشاره به نشست خبری فیلم «قاتل اهلی» که شب گذشته در برج میلاد برگزار شده بود، رو به خبرنگاران از آن‌ها عذرخواهی کرد، او از اینکه بحث‌های شب گذشته باعث شده او داد بزند و از کسانی‌ بخواهد جلسه را ترک کنند، از حاضران معذرت خواهی کرد.

الناز شاکردوست در فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که موضوع جنایی و معمایی دارد، نقش متفاوتی را هم ایفا کرده است. او با حضور در نشست خبری و درحالی‌که در صدایش لرزش احساس می‌شد گفت که از دیدن فیلم و حضور در برنامه هیجان‌زده است. او همچنین بازی در یک نقش متفاوت را این‌طور توصیف کرد که به دلایلی مرگ را با چشمانش دیده و در آن لحظه احساس کرده اصلا از خودش راضی نیست، وقتی معجزه می‌شود و به زندگی برمی‌گردد، سعی می‌کند خودش را بشناسد و به شناخت درونی برسد، او بازی در این فیلم را ماحصل همین شناخت درونی خودش دانست.

حمید نعمت‌اله کارگردان فیلم سینمایی «رگ خواب» به دلیل فیلمبرداری سر کار دیگری بود و از همین رو نتوانست در نشست خبری فیلمش که در برج میلاد به نمایش درآمده، حاضر شود. با این حال از طریق تلفن چند جمله‌ای با خبرنگاران صحبت کرد و حضور مجازی در نشست داشت.

لیلا حاتمی هم که در نشست خبری «رگ خواب» حضور داشت، وقتی از او درباره رفتار نادرستی که با خبرنگاران در یک مصاحبه حضور داشته است، توضیح داد: «من در آن جلسه مصاحبه روی سخنم با آن ۸ نفری بوده که حضور داشتند و نه همه خبرنگاران. من برای طرف روبه رو احترام قائلم و وقتی عصبانی هستم عصبانیتم را نشان می‌دهم چون معتقدم او آدم است و من باید نظر و احساسم را نسبت به او بروز دهم.» او گفته است: «وقتی آن افراد در جایی حضور دارند که نباید باشند، در واقع مزاحم می‌شوند. خودشان می‌دانند که جایشان آنجا نیست. من در چنین موقعیت‌هایی کلا فراموش می‌کنم که چه کسی هستم و آن شخص را ادب می‌کنم و این کار را تا همیشه خواهم کرد تا وقتی که حالش را داشته باشم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها