پبمان قاسمخانی در بخشهایی از مصاحبه خود با فریدون جیرانی در برنامه ۳۵ حرفهای جالبی زده است.
به گزارش سینماسینما، قاسمخانی گفت: «ما سر «پاورچین» دستمان خیلی بازتر بود و در «شبهای برره» دستمان بسته و بستهتر شد. در «پاورچین» خیلی از شوخیها سمبلیک بود، از انواع شوخیهای سیاسی تا شوخیهای نیمه جنسی، اما در «شبهای برره» چهار چشمی مراقبمان بودند و اخطارهای زیادی به ما دادند. برخوردهای ناظران کیفی خیلی خوب و محترمانه بود و ما هم با آنها تعامل میکردیم. «شبهای برره» زیاد دچار سانسور نشد و اگر سانسوری اعمال میشد در پخش بود، اما وقتی کمی جلوتر رفتیم ماجرا حساس شد و در باغ مظفر علنا از ما خواستند یک کار بیخاصیت تحویل بدهیم. ما هم همین کار را کردیم اما باز هم تعابیر غریبی از آن برداشت شد. از سادهترین حرفها برداشتهایی میشد که مطلقا منظور ما نبود.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ما اشتباهی شدیم!
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به قسمتهای آغازین سریال «هیولا»؛ عطر و بوی یک سریال اثرگذار به مشام میرسد!
- «خوب بد جلف ۲» مجوز ساخت گرفت
- برادران قاسمخانی با مهران مدیری آشتی کردند؟
- محمدرضا هدایتی: پسرعمه زا یادآور روستاهای قدیم است/ همه شهری شده اند
- گفتوگوی تهیهکننده «خوب، بد، جلف» با سینماسینما: به آمار فروش فیلمها دلخوش نباشیم
- نگاهی به فیلم خوب بد جلف/نبوغ هدر رفته
- نمایش «خوب، بد، جلف» همزمان با ایران در کانادا
- دلتنگی حمید فرخ نژاد برای یک کارگردان
- اختصاصی سینماسینما/ پیمان قاسم خانی: اگر یک فیلم را دومیلیون نفر ببینند یعنی زلزله
- «خوب، بد، جلف» در دو روز اول اکران چقدر فروخت؟
- تبریک جالب مهراب به پیمان قاسم خانی همراه با یادی از پلاسکو و وظایف شهرداری
- زمان اکران «خوب،بد،جلف» قطعی شد
- گزارش تصویری روز ششم جشنواره فیلم فجر / نشست خبری فیلمهای «خوب، بد، جلف» و «آذر»
- نشست «خوب، بد، جلف»/ یک کمدی تجاری آبرومند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به «عروج» به بهانه زادروز لاریسا شپیتکو/ لحظه روبرو شدن با «خود»
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- حقایقی درباره فیلم یک تکه نان به بهانه پخش آن از شبکه نمایش
آخرین ها
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- آکادمی اسکار عذرخواهی کرد
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- تازهترین ساخته هادی محقق به چین میرود/ اولین حضور جهانی «دِرنو» در جشنواره پکن
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- اختصاصی سینماسینما- کنفرانس خبری؛ ۱۰ آوریل/ احتمال حضور جارموش، لینکلیتر، اندرسن، مالیک و برادران داردن در جشنواره کن
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- به هر سازی رقصیدیم غیر از ساز دل خویش/ این بهاریه نیست، نامهای است برای امیروی امیر نادری