عزیز الله حمید نژاد در بخشهایی از گفت وگوی خود با رضا درستکار در شرق حرفهای جالبی زده است .
به گزارش سینماسینما،بخش هایی از این مصاحبه به شرح زیر است :
درحالحاضر در عصری به سر میبریم که رسانهها حرف اول و آخر را میزنند، متأسفم که برخی مدیران فرهنگی در سیما بهدلیل بیاعتمادی به هنرمندان یا نداشتن دانش کافی، فرق بین هنرمندانی را که میتوانند فضای بهتری برای جذب مخاطب فراهم کنند، نمیدانند و در نتیجه انرژی خوب آدمها محو و نابود میشود!
مدیران فرهنگی ما باید به این نتیجه برسند که رسانهای مثل تلویزیون در اذهان عمومی میتواند بسیار مؤثر باشد، فقط به این بستگی دارد که چه چیزی نمایش داده شود. امروزه زبان بصری این اجازه را به فیلمساز میدهد که دنیای بیرون را متحول کند؛ همانطور که هالیوود این کار را بهخوبی انجام داده و میدهد. شما ببینید که در پستوی متحجرترین آدمهای جامعه ما، فیلمهای آمریکایی چگونه نقشآفرینی میکنند و بعد مدیران ما، بهجای اینکه زمینه را ایجاد کنند، مدام دارند مانع میتراشند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقایقی درباره عزیز الله حمید نژاد به بهانه بزرگداشت او در جشنواره فجر:قصه گوی آدمهای گمنام
- نگاهی به سریال «بانوی عمارت» :درام داعیه روایت تاریخ ندارد
- تشابه اوک نیو با «بانوی عمارت»؟!
- واکنش کارگردان سریال بانوی عمارت به شباهت این سریال با سریالهای شهرزاد و حریم سلطان
- گفتگوی خواندنی با حضرت والا/ از چگونه انتخاب شدن صالح میرزاآقایی تا استقبال مردم از سبیل قاجار!
- یادداشت محمد آفریده درباره عزیز الله حمید نژاد به بهانه نمایش بانوی عمارت از تلویزیون
- عوامل «بانوی عمارت» به قزوین رفتند/ تولید سریال در آخرین لوکیشن
- اندیشه فولادوند به «بانوی عمارت» پیوست
- به بهانه سالروز تولد عزیز الله حمید نژادکارگردان مطرح سینما:قصه گوی آدمهای گمنام
- تهیه کننده «بانوی عمارت»: منتظریم تکلیف بودجه مان مشخص شود
- برای پخش از شبکه سه/ تصویربرداری «بانوی عمارت» در کاشان به پایان رسید
- تصویر برداری«بانوی عمارت»ادامه دارد/ جدیدترین ساخته حمیدنژاد در کاشان/ تصویر
- پیام تسلیت سینماگران وروزنامه نگاران خطاب به عزیز الله حمید نژاد و مهرشاد کارخانی
- حمیدنژاد: فیلم کوتاه زمانی موفق است که دست به یک تجربه جدید بزند
- به بهانه سالروز تولد عزیز الله حمید نژاد:قصه گوی آدمهای گمنام
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





