تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83546

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با اعلام روند فروش این فیلم، خانواده‌ها را به تماشای تنها فیلم کودک نوروزی سینماها دعوت کرد.

به گزارش سینماسینما، حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره گروه «هنر پویا» درخصوص اکران انیمیشن سینمایی «فیلشاه»در تعطیلات نوروزی  گفت: «فیلشاه» فیلمی خانواده محور است و فرصت تعطیلات نوروزی از نظر ما زمان مناسبی برای تفریح خانواده ها در کنار کودکانشان با تماشای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» است.

او درخصوص روند استقبال مخاطبان از این فیلم سینمایی یادآور شد: هفته قبل از عید نوروز مخاطبان اصلی ما فرصت مناسبی برای حضور در سینما نداشتند و از سویی اکران ناگهانی فیلمهای نوروزی از ۲۳ اسفند و فراهم نبودن فرصت مناسب برای انجام تبلیغات و معرفی فیلم، موجب شد تا هفته قبل از نوروز هفته خوبی برای فروش فیلمهای خانواده محور نباشد.

تهیه کننده «فیلشاه» افزود: اما طبق پیش بینی با شروع تعطیلات و فراغت خانواده ها از شلوغی های پیش از نوروز، روند استقبال مخاطبان از «فیلشاه» بسیار خوب شده و شیب رشد بالایی را در جدول نوروزی دارد.

جعفری با اعلام رقم فروش این فیلم بیان کرد: فروش «فیلشاه» به عنوان یک انیمیشن در میان دیگر فیلمهای رئال با حداقل سالن و سانسهای مناسب، تاکنون به مرز ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است و امیدوارم وضعیت سانس دهی در سینماهای پرفروش بهتر شود.

این تهیه کننده با تاکید بر اهمیت اکران شهرستانها در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: در هفته نخست اکران، فیلم ما هنوز به سینماهای شهرستان ورود نکرده بود و اکران «فیلشاه» به تازگی در ۲۰ شهرستان آغاز شده و با توجه به درخواستهای خانواده ها امیدواریم به تعداد شهرها اضافه شود.

تهیه کننده «فیلشاه» با ابراز امیدواری برای فروش خوب نوروزی همه فیلمها تصریح کرد: ما تلاش کردیم تا اکران «فیلشاه» با هدف یک عیدی به کودکان ایرانی همزمان با ایام نوروز و سال جدید باشد و با شعار “عیدی سینمای ایران به کودکان و خانواده ها” اکران عمومی آن را آغاز کردیم. لذا از همه خانواده ها دعوت میکنم فرصت فراغت نوروزی را برای تماشای خانوادگی «فیلشاه» از دست ندهید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها